• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! Satakunta ajelee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mico

Adventurer
.Org! Satakunta ajelee 2.8., reittiehdotus  
062802moto_prv.gif
.
Taukopaikasta ehdotuksia.

Lähtö Karjarannan Shelliltä klo. 12:00.

Ei sorapätkiä  
biggrin.gif
ja säävaraus.

Toi KVG ilmottaa, et pisteestä A pisteeseen B menis noin yx tunti. Meneeks teillä paljonkin pidempään??
nixweiss.gif
En viittis ihan Poriin asti ajaa, varsinkin, kun tossa tulis ees-taas ajoo, niin toi piste B olis hyvällä kohdalla, jos lähtis mukaan, jos jaksaa edellisen päivän ajeluilta lähtee.
062802moto_prv.gif

Toi KVG ilmottaa, et pisteestä A pisteeseen B menis noin yx tunti. Meneeks teillä paljonkin pidempään??
nixweiss.gif
En viittis ihan Poriin asti ajaa, varsinkin, kun tossa tulis ees-taas ajoo, niin toi piste B olis hyvällä kohdalla, jos lähtis mukaan, jos jaksaa edellisen päivän ajeluilta lähtee.
062802moto_prv.gif
Olettaisin, että aika tarkkaan juuri tuo aika...

Harmillista, oon Jyppilässä ralleilemassa tuon vkonlopun, paluu su illalla kun kuski on selvinnyt krapulasta. Enkä mä teidän perässä ees pysyis vaikka teen kanssa lähtisin ajelemaan..
062802moto_prv.gif

Niin. En minäkään Satakunnasta oo. Joskus tosin asunu olosuhteiden pakosta pari vuotta Eurassa ja pari Kauttualla (mutsi oli duunissa tuolla, ja ite olin vielä niin snadi, et ei voinu budjata stadissa yksikeen systerin kanssa)
033102bebe_1_prv.gif

jos taas sais pks:seudulta pienen porukan kasaan?
mulla lauantai aamusta ---> illasta teräs pylly ajo niin sunnuntaina toi olis sopiva reissu lepuuttaa peppua...

Kerrankin saattaisi olla sen verran vapaata että pääsis näihin kinkereihin mukaan. Voisin tulla esim. Vammalasta ja sitten kattoa mihin asti mukana... ellen sitten oo Porissa edellistä yötä. Katsotaan.
smile_org.gif

Jos haluatte extreme-kokemusta reitille niin ulottakaa tauko Tampereen Lahdesjärven ABC:lle n. klo 15, jolloin paikalliset hurjat kokoontuu
smile_org.gif

Tuossa matkalla muuten saattaa sitten olla tietöitä (itse en ole pätkää hetkeen ajellut) välillä B-F, kun muistaakseni tekivät jotain tienparrannuksia siinä, joten kannattaa varoa irtosoraa tiellä. Viimeaikoina en tosin ole siitä ajellut, joten voihan olla turhakin varoitus
biggrin.gif
.

Vähän liiankin tutun näkönen osa tuosta reitistä mutta voishan sitä mukaan lähtee.
Totta, mieluummin ajelisi vaikka tuonne Isojoki/Kauhajoki suunnalle. Siellä on tullut vähemmän pörrättyä.

Esim. tällänen.
Aika paljo hiekkapätkää tuolla reitillä.
Sammi - Honkajoki välillä näyttäisi menevän aika pientäkin kinttupolkua pitkin. Minun mielestä tie 2700 on myös hiekkatietä.
Sen lisäksi Leväsjoki - Otamo väli oli ainakin alkukesästä revitty asfaltit veks ja oli isolla soramollukalla. Jopa enskalla oli hankala ajaa. Sitä en tiedä onko se asfaltoitu jo uudestaan... voisin sen käydä vaikka tarkistamassa.

Back