• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

org. ry:n jäs.maksu - kauanko vahvistus kestää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wimmevanamo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moi! Mä olen maksanut org. ry:n jäsenmaksun oikealla jäsennumerolla jo 17.12., eikä maksua ole vieläkään vahvistettu. Meneeks mun jäsenyys tässä vanhaksi (eli joudun maksaa uuden jäsenen liittymismaksun), kun ei jäsenyyttä ole vahvistettu? Siis jos aikaa vaan kuluu eikä vahvistusta kuulu. Vai onks tää ihan normaali viive mikä maksun ja vahvistuksen välillä on??

terv. wimmev.  
sad_orig.gif

Maksuja ruvetaan kuittailemaan lähipäivinä, yksi pikku juttu on vielä kesken ja sen jälkeen saadaan homma käyntiin.

Juu valitettavasti vielä kenenkään vuoden 2010 maksuja ei ole päästy kuittaamaan maksetuksi. Odotellaan yhtä tärkeää pulikkaa ja toivottavasti pääsen vielä näihin viimeisiin hommiini lähipäivinä.

Lainaan topiccia - pääseekö jäsenetuihin käsiksi ennenkuin kortti on saapunut, tarkemmin laivaetuihin. Jos tulisi äkkilähtö finnlinesilla eikä ole vielä korttia, saako fillarin silti ilmaseks mukaan?

Näyttäisi olevan Smoton sivuilla laivatarjousten yhteydessä, että satamassa pitää osoittaa jäsenyytensä kortin kanssa. Muut tarvittavat alennuskoodit löytyvät suoraan tuolta Smoton sivuilta tarjousten yhteydestä. Eli tilausta tehdessä ei korttia välttämättä tarvita, jäsenyys osoitetaan kortilla satamassa laivaan mennessä. Jos tulisi äkkilähtö ja kortti puuttuu, niin silloin ei laivaan olisi ilmaiseksi pyörällä asiaa. Näin minä ainakin tulkitsen tuon Smoton sivuilla olevan tekstin.

Tervehdys.

En ole saanut s.postia liittyen jäsenyyteen.

Maksoin jänesmaksun kuitenkin 16.01.11
Jotta homma menisi mielenkiintoiseksi, maksoin ensin 15 euroa, sen jälkeen vitosen lisää.
Meni kai perille...muistin että jäsenmaksu oli 15.-

Vieläkö ehtii iloiseen joukkoon ?
062802moto_prv.gif

Olisko mahdollista tiedottaa asiasta ihan etusivulla niin ei tarvii jokasen maksavan jäsenen erikseen asiaa ihmetellä yksitellen...?
bawling.gif

Tarkoitus on siis, että jäsenmaksut hoidellaan verkkokaupan kautta ja nyt vaan odotellaan että saadaan kauppa valmiiksi siihen hommaan.

ÄLKÄÄ MAKSAKO ENNENKUIN LUPA JA OHJEET TULEVAT FOORUMILLE JA SÄHKÖPOSTIIN.

Maksun suoritukseen ja itse maksuun on tullut muutoksia.

terveisin
sihteeri

-> Heippa

laitatko yyveetä, menikö maksut bittiavaruuteen ?

Vai onnistuuko maksun siirto uudelle tilille/systeemille ?

Back