• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG Rantasauna ja grillaus Tampereen Pulesjärven leirintäalueella 29.8.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalmisto
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hei! Tää on jo... tänään!

Ei mitään varsinaista letkaa, mutta viideltä Lahdesjärven ABC:lla nähdään!

Onko kaikki menossa paikalle absin kautta vai sattuisiko porukassa olemaan joku toinenkin reppana joka ei ehdi siihen lähtöön? Eksymisen välttämiseksi ja mukavuuden lisäämiseksi ajoseura kelpaisi. :) Pääsen tosiaan vasta viideltä töistä, matkaa tästä on Treelle puolisen tuntia.

No pitäskö meidän odottaa toi Bride paikalle (siis ABC:lla siihen asti)??

Saunaanhan pääsi vasta kuudelta ja tuosta ei puolta tuntia pulekselle mene..

Hei apua, ei teidän kaikkien tarvi viivästyttää mun takia. :paikallatuulee: Mä vaan aattelin että jos joku muukin tekee ylipitkää työpäivää eikä ehdi kimppaan mukaan. Kyllä mä ehkä saatan perille löytää. Ja olen kokenut eksyjä, aina on perille löydetty vaikka sitten parin ylimääräisen mutkan (ja kiroamista vaativan u-käännöksen) kautta.

Ok, mä yritän saapua ripeästi paikalle. Jos mua ei näy puolen maissa niin sitten poliisit sai mut kiinni. :p Tuntomerkkeinä punamusta pyörä, kuskilla mustavalkoinen ajotakki ja helvetin haalistunut punainen tukka. Missä tuolla on pyöräparkki? Mä en ole juuri tuolla absilla tainnut käydä.

Siinä ulkoterassin ja lasten leikkipaikan vieressä.. siinä tullee olemaan useempikin pyörä.

Absin portista sisään ja katsot kauas bensamittareiden taakse niin siellä on (parkissa useampi rivi autoja siinä välissä).

Thanks. Ilmestyn paikalle, vetäisen tupakan ja asetun jonon hännille. :p Ja pistän LaMasqueradelle viestiä jos tulee yllättävä este matkalla. Google Maps antoi mun matkan ajoajaksi puoli tuntia joten mun pitäisi ehtiä kyllä hyvin puoleksi paikalle. EDIT: Pyydän jo etukäteen anteeksi aiheuttamaani hämminkiä ja sähläystä. Ensimmäinen kimppa-ajo meinaan. :kääk: Tähän asti ollut max. kolmen pyörän porukoita missä olen ajellut...

Ihan hyvä näin niin ehdin syömään jotain työpäivän jälkeen ja sitten makkarat jälkkäriks!

Ai niin, missäs se pulesjärven sauna tarkalleen olikaan??

T: Tod.näk. veturi.. :grin:

Edit: löyty mapsista.. :thumbup:

Mää kans katoin että hmm missäs se muuten mahtaa olla… nimi kuulostaa tutulta… Jaaaa tostahan on ajettu ohi aika monta kertaa :grin:

LaMasquerade sanoi:
Ai niin, missäs se pulesjärven sauna tarkalleen olikaan??

T: Tod.näk. veturi.. :grin:

Edit: löyty mapsista.. :thumbup:

Mä ainakin luotan siihen, että sä osaat luotsata meidät perille :) Itsellä ei mitään tietoa missä kyseinen paikka sijaitsee.

Sitten kun on oikein kätevä rengasliikkeen työntekijä niin teloo kytkinkättä 235/85-16 All Terrainilla. :pissed: Mut ei se pahasti mennyt eli mukana edelleen.

Ajelin googleautolla vähän tuota reittiä. Lopussa on vissiin pätkä hiekkatietä. Mä voin kertoa jo etukäteen olevani erittäin taitava hiekalla kippaaja joten onneksi löytyy herrasmiehiä matkasta nostamaan mun pyörän pystyyn. :p

Back