• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG!:n käyttäjien "mopotin"- ja tyylisuunnat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

.ORG!:n käyttäjien "mopotin"- ja tyylisuunnat? - .. mitä kuntaa meillä löytyykään?

• Custom [ pärinää, kromia ja rauhallista kurvailua jne.]

Ääniä: 0 0,0%
  • Enduro [ hiekkateitä, luontoa sekä monttuja jne.]

• Fighter [ kaupunkikurvailua, b - toimintaa, rakentelua jne.]

• Klassikko [ hiljaista ja rauhallista ajoa lähimaisemissa ]

• Matkapyörä [ kilometrejä parhailla mutkateillä jne.]

• Muoviluoti [ rata-ajoa ja vauhdikasta kurvailua jne. ]

• Naku [ kaupunkikurvailua, kilometrejä jne ]

• Pyörätön [ haaveita, unelmia ja turhia toiveita jne. ]

• Muu mainitsematon [ mainitse viestissäsi mitä edustat ]

• Ääniä yhteensä
    0
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Kaipa tuo "muu mainitsematon" on jossain Fighterin, nakun ja muoviluodin välimaastossa.
biggrin.gif

Joo tolla muovillahan tässä ainaki vielä muutama vuos ajellaan, sit voiki vaihtaa hyvillä mielin jo siihen muoviseen luotiin.

Hetken tuumailin "kuulunko" klassikko- vai nakuryhmään, mutta kaipa tuon 1982-mallisen Zetan jo voi klassikoksi tituleerata...
smile_org.gif
Joten sinne siis.
062802moto_prv.gif

Tässä meikän eka viesti örkkiin... <-- noviisi motoristi, matkasport on ilmeisesti mun juttu
sport05.gif

Customillahan mie... klassikkoon kun ei riitä korjaustaidot
wink.gif
vaikka paras versio olisikin.. ainakin kakkospyöränä... (eikä edes nostalgian vuoksi, ne pyörät on vanhempia kuin pilke iskän silmäkulmassa... lienee kasvuympäristön syytä)

Klassikkohan toi -78 Z1000-mopo taitaapi olla. Itse olen "erilainen nuori". Heh heh, taidan elää pyöräni kautta ja 70-lukua fiilistelen.
Mopo on tietty naku ja ajelen sillä huvikseni niin arkena, kuin pyhänä, kaupungissa ja maantiellä
sport05.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back