• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG!:n käyttäjien "mopotin"- ja tyylisuunnat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

.ORG!:n käyttäjien "mopotin"- ja tyylisuunnat? - .. mitä kuntaa meillä löytyykään?

• Custom [ pärinää, kromia ja rauhallista kurvailua jne.]

Ääniä: 0 0,0%
  • Enduro [ hiekkateitä, luontoa sekä monttuja jne.]

• Fighter [ kaupunkikurvailua, b - toimintaa, rakentelua jne.]

• Klassikko [ hiljaista ja rauhallista ajoa lähimaisemissa ]

• Matkapyörä [ kilometrejä parhailla mutkateillä jne.]

• Muoviluoti [ rata-ajoa ja vauhdikasta kurvailua jne. ]

• Naku [ kaupunkikurvailua, kilometrejä jne ]

• Pyörätön [ haaveita, unelmia ja turhia toiveita jne. ]

• Muu mainitsematon [ mainitse viestissäsi mitä edustat ]

• Ääniä yhteensä
    0
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Puhdas muoviluoti on pyörä, mutta sielultani olen customisti... Ja varmaankin myös pyörä vaihtuu sellaiseksi tulevina ajokausina.

klikkasin tuon matkapyörän, vaikka cebari ei puhtaasti sitä välttämättä olisikaan... Ei oikein tuo muoviluotikaan iskeny - rata-ajo ei vielä ainakaan oo mun heiniä (eihän tuo mun pyörä varsinainen ratapyörä ookkaan...) Oli siis hankala valita sopiva vaihtari, mut olkoon tuo matkapyöräsystemeissön.
nixweiss.gif

Enduro... DR650
Tämä kesä kuitenkin ajeltu Supermoto rengastuksella.

-Jevil

Jokapaikanhöylä B 1200 S , seuraavasta ei oo varmaa tietoa mutta saattaa olla italiasta....saas nähdä mitä valmistajat väsää...

Kai tuo pikku Kawasaki customiksi luokitellaan, kun ei oo enää juurikaan orkkis kunnossa..(vai peruspyörä-kustomi sekotus..
nixweiss.gif
), mutta isompi naku kiiluis silmä kulmassa
tounge.gif

Tyylisuunnat menny wingistä muoviluodin ja bomberin kautta shovel headiin.....enska kokeilematta
buttrock.gif

Ikäni olen möhköenskoja jängästä kaivanu kunnes tän kesän korvilla mitta tuli täyteen ja laitoin uuden naku Hornetin
062802jumpie_prv.gif

...mutta tonne heinäkuulle mentäessä kyllästyin tohon pikitiellä tirruutteluun ja laiton sitten ampparin lihoiksi  
mad.gif
biggrin.gif

Nyt sitten haen H....tin raskasta ja huonosti jängässä kulkevaa möhköä!  
buttrock.gif

näkyy tuolta allekirjoituksestakin

Eli muoviluoti radalle ja kadulle. Ei vaan taida tuo Firepilde olla kyllä mikään luoti vaikka muovista onkin...alitehoinen vässykkäpyörä se on.

SuperMopo ja SuperMoto mikroautoradalla kaatuiluun ja luiden katkomiseen.

Toivottavasti en koskaan muutu keski-ikäiseksi ja hanki matkapyörää saati kustomia...

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back