• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG!:n käyttäjien "mopotin"- ja tyylisuunnat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

.ORG!:n käyttäjien "mopotin"- ja tyylisuunnat? - .. mitä kuntaa meillä löytyykään?

• Custom [ pärinää, kromia ja rauhallista kurvailua jne.]

Ääniä: 0 0,0%
  • Enduro [ hiekkateitä, luontoa sekä monttuja jne.]

• Fighter [ kaupunkikurvailua, b - toimintaa, rakentelua jne.]

• Klassikko [ hiljaista ja rauhallista ajoa lähimaisemissa ]

• Matkapyörä [ kilometrejä parhailla mutkateillä jne.]

• Muoviluoti [ rata-ajoa ja vauhdikasta kurvailua jne. ]

• Naku [ kaupunkikurvailua, kilometrejä jne ]

• Pyörätön [ haaveita, unelmia ja turhia toiveita jne. ]

• Muu mainitsematon [ mainitse viestissäsi mitä edustat ]

• Ääniä yhteensä
    0
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Muoviluoti on minulla pihassa. Vihreä sellainen. Ja onkin Gixun suosikkiväri oikein!
biggrin.gif

Muovinen se on. Luodit on tosin paljon nopeampia joten ei kai muoviluoti sentään
eek.gif
. Mutta kuski on nopee, ainakin himassa...
tounge.gif
.

Suuntaus kovasti muoviluotiin, räkäpääasteella vielä. Mutta tappeja ylemmäs, keulaa alemmas, perää ylemmäs, äijää alemmas... auttakaas joku pyörä pystyyn!

Kai se matkamopo on, vaikkei mitään ylimääräisiä kilkkeitä olekaan (sohvat kuuluu olohuoneeseen ja stereot kanssa...).

Siis olemukseltaan mopo on nakupyörä plexillä ja käyttötarkoitus on ajaa mutkaista tietä kauas pois ja toista tietä takaisin.

Trikella..kunhan verotus selviää.Maaliskuussa kävin tullaamassa ja vielä kesken paitsi rekisteröinti joka meni vanhaksi kesäkuussa.Kyllä tulli vääntää.Enemmän tullilla mennyt rahaa kuluihin kuin minä joudun veroa maksamaan.

Muoviluoti. Mikäs muukaan sitä kelpais. Kun tykkää ajaa aina välillä "vähän" lujempaa niin se muoviluoti on oikeestaan paras vaihtoehto, koska en itse yleensä lähde mihinkään pidemmälle kruisaileen kuin johonkin 300km päähän niin ei siinä se luodin ajoasentokaan mikään huono ole.

Tollainen seiskapuolikas Shadow C4 on kymmenien vuosien jälkeen tullut hankittua. Tyytyväinen olen ollut. Sopivan rauhallinen ja ketteräkin kaupungissa. Ihan hyvin silläkin kerkiää. 25 km:n työmatkaa päivittäin. Nälkä silti kasvaa syödessä eli jos joskus vaikka Rocket III:n tai VN 2000:n saisi.
062802moto_prv.gif

Gapa ja muut uudet customhenkiset hemmot käykääpä pyytämässä pääsyt tuonne Team Customin puolelle nimimerkeiltä Pegasus tai Timon. Uutta verta kehiin!
cool.gif

Mitä, mä en ollu vielä vastannu tähän kyselyyn.

Kaikki muut vaihtoehdot on jees, paitsi customit ja pyörätön.
cool.gif

Jaappanilaisessa tehdas-customissa on kaikki mitä tämä äijä kaipaa. Se vie varman rauhallisesti ja nautinnollisesti homman aina loppuun asti
tounge.gif
062802moto_prv.gif
tounge.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back