• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! melumittauspäivä ke 16.5.2012 klo 17-20

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos joku tahtoo vielä kahvia niin kahvittelia olis paikalla... Sinänsä perseestä ettei koko hommaa jörkättykään siispä istun tääl muutaman tupakan verran. Vittu ois pitäny aamul lukee viel tää ketju läpi. Mut jos joku sitä kahvia tahtoo niin seura ei tekis lainkaan pahaa. :d

Ei perkele :grin:

Aina pitää lukea ketju just ennenku mihinkään lähtee. Olen tosi pahoillani. Toivottavasti ehdit keskiviikkona nyt kun olet testannut lokaation. Ja onneksi aurinko paistaa ja linnut laulaa.

Kawa-kalle sanoi:
Jos joku tahtoo vielä kahvia niin kahvittelia olis paikalla... Sinänsä perseestä ettei koko hommaa jörkättykään siispä istun tääl muutaman tupakan verran. Vittu ois pitäny aamul lukee viel tää ketju läpi. Mut jos joku sitä kahvia tahtoo niin seura ei tekis lainkaan pahaa. :d

:grin: :grin: Voi eeeiiii.... Pääsekkö keskiviikkona paikalle tai kysytään niin että onko niin vetävä mesta että viittii toistamiseen raahautua :p Mä onnistuin myös saamaan vatsataudin (en kyllä oo koskaan mcmiestä tavannu jos joku nyt ihmettelee tätä yhteensattumaa) mutta keskiviikkona varmaan taas iskussa.

Noniin tulipas käytyä paikalla, osanotto oli aika vähäistä, peräkärrymies oli saapunut sentään (Kawa-kalle ilmeisesti) kertomaan että pe-rut-tu :)
Prkl kun ei tullut mieleen lähtiessä tarkistaa threadia. Nooh katsotaan pääseekö keskiviikkona paikalle

Sorry vaan tää pikainen aikataulumuutos, ei paljon vatsatauti varoitellut etukäteen. Tänään olen uskaltautunut jo yli 5 metrin päähän hyyssistä, joten eiköpähän huomenna onnistu.

mcmies sanoi:
Sorry vaan tää pikainen aikataulumuutos, ei paljon vatsatauti varoitellut etukäteen. Tänään olen uskaltautunut jo yli 5 metrin päähän hyyssistä, joten eiköpähän huomenna onnistu.

:jippikaijee::jippikaijee::jippikaijee:

Messissä huomenna!
Haetaan rajoja ja kokeillaan kokorännillä killerittä, mitä se SDR sanoo - vai sanooko :rakastunut:

Noni, josko tää tänään onnistuis.... Vanukkilassa nähään :jippikaijee: :jippikaijee: Mä pidän kirjaa tyyliin pyörän merkki, malli, sliparien merkki tai orkkisputki ja länttään tänne sitte listan. Paitti jos joku ei omaa mopoaan halua listaan niin muistakaa sanoa paikan päällä :)

-Anu- sanoi:
Noni, josko tää tänään onnistuis.... Vanukkilassa nähään :jippikaijee: :jippikaijee: Mä pidän kirjaa tyyliin pyörän merkki, malli, sliparien merkki tai orkkisputki ja länttään tänne sitte listan. Paitti jos joku ei omaa mopoaan halua listaan niin muistakaa sanoa paikan päällä :)

Ja mitään tunnisteita ei siis tietenkään laiteta kenestäkään (ei nikkiä, rekkaria, nimeä saati muuta...)vaan vain nuo Anun mainitsemat asiat :thumbup:

GuessWho sanoi:
Ja mitään tunnisteita ei siis tietenkään laiteta kenestäkään (ei nikkiä, rekkaria, nimeä saati muuta...)vaan vain nuo Anun mainitsemat asiat :thumbup:

No niin, siis tietenkin justiin näin. Enpä tajunnu listata, mut hei, mä oon vaan nainen, what do you expect :polonen:

-Anu- sanoi:

Tuollainen lista onkin oikein hyvä juttu! Kaikki ne joilla on mittaamaton pyörä, saavat sitten tuosta hieman osviittaa. :)

-Anu- sanoi:
Mä pidän kirjaa tyyliin pyörän merkki, malli, sliparien merkki tai orkkisputki ja länttään tänne sitte listan.

Myös toki kannattaa kirjata onko mitatussa setupissa killeri kiinni vai ei.

Täydellinen listahan olisi seuraavanlainen, mutta veikkaanpa että suurella pyörämäärällä on aika kova homma kerätä ihan kaikista noi:

Merkki:
Malli :
Vm:
Tyyppikilven arvo : xxx db
Vakio/Slipon/Kokoputki:
e-hyväksyntä : kyllä / ei
db-killer : kyllä / ei
Vaim merkki:
Db:

Paitti jos joku ei omaa mopoaan halua listaan niin muistakaa sanoa paikan päällä :)
No toivotaan kuitenkin että mahdollisimman moni antaa tiedot kirjata, voi muutkin motoristit katsoa jos löytyisi oma setuppi listasta :)

Jassu sanoi:
Täydellinen listahan olisi seuraavanlainen, mutta veikkaanpa että suurella pyörämäärällä on aika kova homma kerätä ihan kaikista noi:

Merkki:
Malli :
Vm:
Tyyppikilven arvo : xxx db
Vakio/Slipon/Kokoputki:
e-hyväksyntä : kyllä / ei
db-killer : kyllä / ei
Vaim merkki:
Db:

No toivotaan kuitenkin että mahdollisimman moni antaa tiedot kirjata, voi muutkin motoristit katsoa jos löytyisi oma setuppi listasta :)

Kyllä noi tiedot mun ymmärtääkseni ehtii kirjaamaan, jos vain ovat helposti saatavilla. Mitä hyötyä noista sitten on, on kinkkisempi juttu. Lailliseksihan mikään ei muutu pelkästään sillä, että joku setup on tällain vapaamuotoisesti mitattu ja jollakulla sattuu olemaan samanlainen. Vaan jos näistä mielenrauhaa saa, niin ehkäpä siinä on syytä riittämiin.

Tänään siis. Koetan ehtiä mestoille jo vähän ennen viittä.

mcmies sanoi:
Mitä hyötyä noista sitten on, on kinkkisempi juttu. Lailliseksihan mikään ei muutu pelkästään sillä, että joku setup on tällain vapaamuotoisesti mitattu ja jollakulla sattuu olemaan samanlainen. Vaan jos näistä mielenrauhaa saa, niin ehkäpä siinä on syytä riittämiin.

Aiempina vuosina näitä on kerätty juurikin tuon "mielenrauhan" takia, eli porukka voi hieman katsella omaa mopoa vastaavan setupin tuloksia vaikka eivät itse pääse paikalle / heidän paikkakunnallaan ei mittaustapahtumaa ole.

Saahan noista kanssa toki tarvittaessa kivoja statistiikkoja, jos joku haluaa vääntää :)

Mäpä teen Jassun ehottamalla tavalla, ehtii noi kirjata pikakirjotuksella :) Jos kaikki mitattavat kattois mopostaan nuo arvot jne etukäteen niin helpottas kovasti. Minen niitä muitten mopoista löydä. Edelleen vain nainen.

Hyvä idea tuo kirjaamisjuttu. Hieno juttu tää muutenkin!

Olisiko ideaa jos tulostais vaik nipun tommosia lomakkeita joissa kysyttäs noita tietoja? Niitä voisivat sit omistajat täytellä odotellessa vuoroaan, mittaajan hommaksi jäisi tuolloin vain itse mittauslukeman kirjaaminen ja homma nopeutuisi..

Koitetaan tänään taas paikalle (jos saan päivystäjätuuraajan), jospa paikalla olisi enemmän väkeä kuin maanantaina :-D
Kirjurin kannattanee printata paperille tuo jassun lista pohjaksi * x kpl

Back