• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! Länsi miitti!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Päivä vaihtunut, lähtö sunnuntaina 6.6!!

Huomio huomio Turun, Tampereen ja Porin seutu.

Nyt kalenterit esiin ja merkintä sunnuntaille 6.6, koska silloin lähdetään liikkeelle näiden kolmen kaupungin voimin. Myös muualla asuvat ovat tervetulleita mukaan.

Kokoonnumme Tammelassa, jossa syödään yhdessä Keppanakellarissa. Tampere ja Pori kohtaavat Kiikoisten ABC:lla, josta lähdemme yhdessä ajelemaan Tammelaa kohti. Turun seutu liittyy letkaan mukaan Mynämäellä.

Reissuun kannattaa varata koko sunnuntai, aikatauluja ja lähtöpaikkoja päivitellään tähän viestiin. Porin ja Tampereen osalta matkaa kertyy noin 400 km päivän aikana. Tässä tämän hetken reittisuunnitelma a'la mico. Säävarauksella lähdetään.

Ihmetelkää, kyselkää ja tulkaa mukaan, tätä(kään) ei kannata jättää väliin.  
biggrin.gif

Tampere lähtöpaikka: ABC Kolmenkulma Nokia
Tampere lähtö klo 8.50

Pori lähtöpaikka: Karjarannan Shell
Pori lähtö klo 9.00

Kiikoinen lähtöpaikka: Kiikoisten ABC
Kiikoinen lähtö klo 10.00

Turku lähtöpaikka: St1 kylmäasema, Mynämäki
Turku lähtö klo 12.30

Keppanakellariin saavumme n. klo 15. Tässä linkki GoogleMapsiin.

Ajoon sovelletaan PK-ryhmäajo-ohjetta.

Höh, 5.6 ajelen Botnialla rinkulaa, eli ei kyllä pääse.
sad_orig.gif
Tosin se rinkulan ajo.
smile_org.gif

Great ! Kalenteriin merkattu ja ehdottomasti mukana.

Nimim. Tahtoo nähdä pitkän letkan...  
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
jne.

No voi kökkö, synttärijuhlat samana päivänä Espoossa, eli ei veny mukaan. Mieli tekis kyllä, mutta...

Hankala päivä, kun kyseisenä päivänä on ylppäripäivä... Ei sen puoleen, en olis kuitenkaan mukaan päässy kun ei sitä kilvellistä mopedia ole...

Mistä ja milloin Turku ja Tampere lähtevät tuolle reissulle? Tuo Lounais-Hämeen Pirtti olisi hyvä päätepiste itselle - tuosta on vain 44 kilsaa kotiin.

Vai onko pakko olla noista kolmesta kaupungista?
062802moto_prv.gif
smile_org.gif

Mitään sitovaa ilmoittautumista en voi tehdä, kun ei voi tietää mikä on kotitilanne, mutta jos pääsen, niin lähden mukaan.

Mistä ja milloin Turku ja Tampere lähtevät tuolle reissulle? Tuo Lounais-Hämeen Pirtti olisi hyvä päätepiste itselle - tuosta on vain 44 kilsaa kotiin.

Vai onko pakko olla noista kolmesta kaupungista?  
062802moto_prv.gif
smile_org.gif
Lähtö tod.näk. Putajan ExFerraribaarilta, eikä tarvitse olla tamperelainen tai porilainen saati turkulainen  
biggrin.gif

... niin ja tuo aikataulu varmistuu hieman lähemmin.

Se Yläne-Oripää välinen pätkä mikä tuohon reittiin on merkattu, on ainakin osittain hiekkatietä. Itse olen ajanut pohjoisempana kulkevaa 210-tietä, joka on päällystetty, mutta kylläkin täynnä reikää ja röykkyä sekin...

No mutta, mä en edes pääse lähtemään mukaan kun oon Lapinjärvellä tuolloin kuuntelemassa hyvää musaa
tounge.gif

no pirskatti jollei mitään esteitä tule niin taidan liittyä letkaan yläneeltä kun kerrankin reitti kulkee ihan kotoota läpi ja yritän huijata kavereitakin mukaan. lähempänä sitten vaan aikatauluja infoomaan.

Voisiko tuota reittiä venyttää "E" kohdasta Mynämäelle päin, 8-tien ja Yläneentien risteyksessä on ST 1.
Olisi mielestäni luonteva kohta turkulaisten kokoontua ja treffata muu porukka.

Ihan herkkumutkia näyttäis olevan
smile_org.gif

Pitää ja täytyy saada pyörä kuntoon taas, kyllä mä tohon reissuun osallistun
bowdown.gif

Back