• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG. Kuopio Miitti?

Mukava oli nähdä kasvot nimimerkkien takaa
smile_org.gif
ja mukavia immeisiähän sieltä löytyi! Keli ei ollu ainakaan loppumatkasta paras mahdollinen...
Ensi torstaina jääpi ajelut väliin, kun on tarkoitus sihauttaa juhannus alkaneeksi!
Kone ei toimi kotona edelleenkään. Näyttäs nyt siltä, että UPS on tullut tiensä päähän. On siihen vaan niin tottunut, että se netti on, että mitenkähän sitä viikonloppun osaa olla ilman.

Huomenta!

Onhan täällä muitakin aamuvirkkuja(mirtsu) hereillä ja ilmeisesti jo duunissa?? Siitä tulikin mieleeni, että olen tänään muutes viimeistä päivää täällä oravanpyörässä etsimässä sitä omaa vesikuppia ennen lomaa(6vko)...
smile_org.gif
Olinko tullut maininneeksi?

En tajua
withstupid.gif
miksi käytän noita kirottuja hymiöitä
smile_org.gif
siitäkin huolimatta, että vihaan
mad.gif
niitä niiden kieltä köyhdyttävän vaikutuksensa takia?? Loman tarpeessa.

Juu, mukava oli Mirtsukin ihan noin silmästä silmään nähdä.

-B52-

Huomenta!

Onhan täällä muitakin aamuvirkkuja(mirtsu) hereillä ja ilmeisesti jo duunissa?? Siitä tulikin mieleeni, että olen tänään muutes viimeistä päivää täällä oravanpyörässä etsimässä sitä omaa vesikuppia ennen lomaa(6vko)...
smile_org.gif
Olinko tullut maininneeksi?

En tajua
withstupid.gif
miksi käytän noita kirottuja hymiöitä
smile_org.gif
siitäkin huolimatta, että vihaan
mad.gif
niitä niiden kieltä köyhdyttävän vaikutuksensa takia?? Loman tarpeessa.

Juu, mukava oli Mirtsukin ihan noin silmästä silmään nähdä.

-B52-
Huomenta pommittajallekin! Mukava oli tosiaan porukat tavata livenä.
Juu duunissa ollaan, liukuvan työajan etuja, et voi tulla aiemmin ja myös lähteä aiemmin. Herääminen klo 6 on aina tuskaa, mut huomenna otan kyllä viikon heräämiset takas. Aaah nukkuminen on ihanata!
Taisit kyllä "ohimennen" mainita 6 viikon lomasta. Täytyy myöntää, että olen kyllä über-kade! Noo, jokainen on varmasti lomansa ansainnut.

Voi haukotus... kun ei meinaa päästä sängystä millään ylös. Vai on se pommikone lähdössä lomalle. Tuli vähän puun takaa... No, koita siinä lyhyessä ajassa vähän
062802moto_prv.gif
ja otappa pari
033102beer_1_prv.gif
sitten päälle.
Hymiöt kehiin
033102bebe_1_prv.gif

Heippa Kuopio
smile_org.gif

Meitsi on siellä teidän riemuksi
tounge.gif
ens maanantaina...
Olisko vähän ihkua nähdä minkälaisia motoristin-retkuja sielläpäin
suomen maata on.
Jeps, kyyllä kai täällä kahville pääsee, kunhan tässä yön on ensin töissä ja nukkuu muutaman tunnin päälle. Sitten vois lähteä kahville ja käydä vaikka ajamassa jos vaan aikataulut muuten antaa myöten. Kun tuli tuo kahden viikon miniloma just käytettyä ja ajeltua tyttären kans Ruåttinmaalla
062802jumpie_prv.gif

Menee siis varmaan maanantai-iltapäivään...?

Ja olikos tänä iltana mitään
062802moto_prv.gif
-meininkiä vai joko kaikki on juhannuksen vietossa?
Ilta meni lastenhoidoksi ja niin pois päin. Huomenna sitten taas liikenteessä. Menee se jussi pyörän selässäkin.
sport05.gif

Mie olen ainakin jo juhannuksen vietossa, anteeksi siis mahdolliset kirj. vírheet
smile_org.gif
EHKÄ sunnuntai vois olla aikaisintaan sellanen, et vois harkita jopa mopoilua... Saas kattoo. Älkääpä päätykö tilastoihin arvon kanssamotoristit! Hauskaa jussia!

Mro..

Huomenna pääsee vasta "rentoutumaan" eli toisinsanoen SAA/pystyy vielä ajaa pienen pyrähdyksen tonne maalle.

Ei tänään varmaan Puijolla ole kummoinen kuhina ollut, eiköhän ne kaikki jo jotain kokkojansa virittele? Jos nyt joku varoituksista huolimatta päättää vielä hukkua tänä juhannuksena niin laittakaa nyt jumalauta ainakin se vetskari kiinni...Hymiö!

-Bepanthen52-

Morjens, olen tässä hiukan sivusta seuraillu teidän juttuja ja nyt kun vaihtui kawa thundercatiks niin vois yrittää liittyä joukkoon..jos vaikka perässä pysyis  
biggrin.gif

mut mistäs minä teidät tunnistan ? ruusu rinnassa??  
tounge.gif

alakaa kyllä työt painaa mut ei pidä antaa niitten harrastusta häiritä..
062802moto_prv.gif

Vai ei kawalla muka kehtaa paikalle saapua. No, on siellä muutenkin jokunen pyörä nähty joka EI ole honda  
033102bebe_1_prv.gif

Ruusuja ei ole varmaankaan kuin vyössä...

Jospa se jo torstaina olis taas keliä ajella. Itse ainakin näillä näkymin olen tulossa taas remmiin joten kaikki vaan puijolle. Siellä ei ainakaan ole erehtymisen mahdollisuutta. Ainakaan aikaisemmin ollut kun aikas vähän sakia siellä tuohon aikaan on.

Tuli muuten juhannus vietettyä aika tiukasti pyörän selässä (no, tuli patsasteltua toreilla ja turuilla siinä sivussa niinkuin asiaan kuuluu tosin) ja ajoreitti vei aina kaukaiselle Varpaisjärvelle asti. Toki tuli myös pyörähdettyä Warkauden aabeeseellä ja Savonlinnan päiväsiiderit testattiin myös. Hyvät kelit oli  
062802moto_prv.gif
ja  
sport05.gif

Minäkin olin viime torstaina jo matkalla kohti Punkaharjua, vaimoke takaritsillä. Juhannuspäivänä tuli konepyörällä koluttua vähän tuolla Neuvosto-Venäjän vastaisella rajalla ja eilen Enonkosken, Heinäveden ja Tuusniemen kautta takaisin.

Tämän viikon torstaina ollaankin sitten Motoparkissa. Jospa ens viikolla pitkästä aikaa ehtis Puijolle..

enhän minä sanonu ettei kawalla kehtaa paikalle tulla..hyvä pyörä se oli..muuten, luin näiltä orgin sivuilta että orgilaiset tervehtii vastaantulijaa yksi sormi pystyssä.(toivottavasti ei keskari  
wink.gif
)..miten on, toimiiko? jokunen on mua tullu silleen vastaan ja olen ihmetelly, mut oppia ikä kaikki..
062802moto_prv.gif

Täytyy myöntää että tuo on mullekin vähän uusi asia. Joskus tulee kieltämättä moikattua (etu)sormi pystyssä mutta jotenkin vaan mieluummin morjestan koko kädellä. Ei kai ole niin voittajaolo
biggrin.gif

Tokihan tuota morjestustyyliä käyttää muutkin kuin orggilaiset. Kai.

Onkos tänne jäämässä ketään? Ulos kun katsoo tai käy tuolla viimassa ei paljon ajelu houkuta mutta sadetutkan mukaan sateessa on aukko tuossa viiden ja yhdeksän välillä. Saattaapa olla että olen enivei liikenteessä ja huristelen puijolle kuuden pintaan katsastamaan onko muita hulluja uskaltautunut ulos. Jos etelä-afrikassakin sataa lunta jo nyt niin saattaa tuo ajokausi olla hakusessaan kohta täälläkin. Aja kun voit...
wink.gif

Allekirjoittanut ja pommittaja. Lisäksi siinä pyöri pari tsipaletta KMC:n heeboja. Lyhyet paskanjauhannat puijolla ja kupponen kahvia abc:llä. Keli oli siinä suhteessa ihan ookoo että vettä tuli vain siirtymällä.

Ensi viikolla sitten hoppas saadaan jo paremmin porukkaa mukaan ja vaikka lenkille
sport05.gif

Muikkis. Oli sillon iltana yhtenä puhetta ajeluretkestä jonain viikonloppuna. Oiskohan sellanen jossain vaiheessa mahdollista...
Kyseleepi hän, jolla mopo rupeaa olemaan pölyn ja hämähäkkien peitossa. Plaah.
Tai toinen mistä kanssa oli ohimennen puhetta, et vois kurvailla joku keskiviikko Jäppilän Kievarille? Sinnehän johtaa ihan mukiinmenevä tie...

Joskus oli muuten yritys saada kokoontuminen aikaiseksi vänärin jätskikiskalle mutta ei ainakaan silloin oikein onnistunut.

Back