Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siellä näemme!Mukana huomenna klo 18
jussin vietossa...Joko kaikki on menossa huomenna 19.6 Jussin viettoon vai löyityskö kahvittelioita? Susikoski klo18.00?![]()
Tuskin oli siellä ketään ?Nyt kaikki kotkalaiset ja lähiseudulta mopot käyntiin ja klo 18 susikoskelle!
Oli meitä 3!Tuskin oli siellä ketään ?Nyt kaikki kotkalaiset ja lähiseudulta mopot käyntiin ja klo 18 susikoskelle!![]()
Harrastaako kukaan kotkalainen rata-ajoa? Itselläni olisi tarkoitus käydä Motoparkissa ensi kuun puolella ja myös mahdollisesti Ahveniston radalla. Ajattelin, että jos tarttuisi Kotkan suunnasta kaveri/kavereita mukaan, niin ei tarttisi yksin kurvailla.
Kuin myös, enkä taida olla ainoa.29.6 taas ahvenistolle.
Juu et. Sinne mennään.Kuin myös, enkä taida olla ainoa.29.6 taas ahvenistolle.
Juu ajamalla meen.Juu et. Sinne mennään.Kuin myös, enkä taida olla ainoa.29.6 taas ahvenistolle.
Ootko Mouhja menossa ajamalla? Ilduce kun vetää pyöränsä kotilolla niin ajetaanko kimpassa?
Kuten Mouhjalle Ahvenistolla totesin, Torstai on hieman huono päivä minulle. Pojan jalisharkat ovat Ti ja To. Pojat ovat nyt kesätauolla ja voisin tulla paikalle jos vain kelit sallivat.Kyll´meittin pitää ruveta torstaisin klo.18.00 tapailemaan, ja vaihtamaan tietoa/kokemuksia, että vältytään tälläiseltäkin
Voishan sitä horia sumpit vaikka Tulikukossakin ihan omilla kulmilla. Siihen olis nopee tulla ja suunnitella josko jossain sitten käytäis. Mulle kaikki päivät ihan yhtä huonoja/hyviä. 18.00 ok!Mitäs jos laitettaisiin tänne mikä viikonpäivä olisi paras kenellekin niin saataisiin mahdollisimman suuri osanotto kahvitteluille.
Minulle sopii mikä viikonpäivä tahansa. (arkipäivä)
Aikana varmaan tuo 18.00 on hyvä näin arkipäivänä.
Toivottavasti saataisiin ensi viikolle kahvittelut aikaiseksi!