psi:lle tiedoksi että sivuston ylläpito maksaa aika rujosti kokonaisuutena ja ymmärrän toki että se ketuttaa kun muiden maksama ilmainen myyntikanava muuttuu kaikille reilummaksi. Sama tulee koskemaan myös siivestyspaikkoja esim kesäpäivillä 2014. Henkilökohtaisena mielipiteenäni on suorastaan häpeä narista asiasta jos ei vaivaudu maksamaan edes vuotuista jäsenmaksua. Ja tämä viimeinen oli siis henkilökohtainen statement, eikä se edusta sellaisenaan Motorg ry:n kantaa.
Ketuttaa, joo nyt ketuttaa. "Häpeä narista asiasta jos ei vaivaudu maksamaan edes vuotuista jäsenmaksua." "Siivestyspaikkoja esim. kesäpäivillä 2014". Ketuttaa lukea mitä Orgin varapuheenjohtaja ja markkinointivastaava kirjoittaa minusta. En tiedä, ollaanko milloinkaan naamatusten keskusteltu. Noista parista lauseesta kuitenkin minulle jää sellainen tunne, että aika paska kaveri olen.
Ok, Orgin jäsen en ole. En aja pyörällä radalla, joten en ole liittynyt Orgiin saadakseni ajaa radalla halvemmalla joka on ollut monelle tuntemalleni Orgin jäsenelle liittymisen syy. Jos kirjoitettu mielipiteeni on narinaa jota en edes osaa hävetä, niin kuin mielestäsi on, pahoittelen. Olen pyrkinyt kirjottamaan ketään loukkaamatta. Eihän Orgin säännöissä ole ehtoa että pitäisi olla jäsen, että saa mielipiteensä asiasta näille sivuille kirjoittaa.
"Siivestyspaikkoja", jos tarkoitat Eidem Oy:n renkaanmyynnin esittelyä Alastaron radalla Orgin kesäpäivillä 2013 niin: Olen kysynyt luvan laittaa teltan pystyyn ja esitellä/edistää Eidem Oy:n rengasmyyntiä. Olin juuri siinä paikassa minne minut ohjattiin. Muistaakseni lopullisen luvan antoi Orgin puheenjohtaja, joka ei alueesta maksua pyytänyt eikä laskua myöskään jälkeenpäin ole lähetetty.
Mielelläni olisin kuullut sinulta Orgin markkinointi- ja mainosmyyntivastaavan rakentavampia ehdotuksia mainostilan myynnistä.
t:Tapio Laine
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: