• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Kallio Racing ratakoulutuspäivät -14

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitkään mietin, että noinkohan...

Mutta nyt on postia lähetetty ja hitaaseen paikkaa anottu. :;):

Just äskö lähti maili hitaaseen osallistumisesta. Mahtaakohan tärpätä?

miolta sanoi:
Tähän keliinhän on muistaakseni ihan pomminvarma konsti! Anu meinaan puheli Alastarossa viime kesänä, että jos sataa ja näyttää että ajot peruuntuu..niin kun hän avaa ekan siideripullon niin pilvet väistyy! Eli Anu uhraantuu ja vetää kunnon tumut, niin muut saa päästää virheettömässä kelissä :grin:

Niin siis sidukkaahan mä en tissuttele mut limuviina maistuu kyllä kesäsin... Pitännee ottaa mukaan kylmälaukullinen jos alkaa näyttää siltä et taivas aukee :)

-Anu- sanoi:
Niin siis sidukkaahan mä en tissuttele mut limuviina maistuu kyllä kesäsin... Pitännee ottaa mukaan kylmälaukullinen jos alkaa näyttää siltä et taivas aukee :)

Saako sut palkata tuonne hidastelijoiden päiville neste-palkalla? Toistaiseksi joka kerta on tullut vettä ainakin vähän... :p

Knaku sanoi:
Saako sut palkata tuonne hidastelijoiden päiville neste-palkalla? Toistaiseksi joka kerta on tullut vettä ainakin vähän... :p

Ei kuule tiiä vielä vaikka oisinki vaan hitaassa, jos tissiposkius nostaa päätään talven jäljiltä eikä mopo kulje... Mut jos kulkee ni voi koittaa lahjoo :grin:

Ei kerenny näköjään hitaana keskinopeaan ilmottautuun. No pitää kytätä peruutuspaikkoja jos saa vapaan järjestettyä.

Case closed! Molemmat ryhmät on nyt loppuunmyyty.

Kaikille paikan saaneille on lähetetty aiheesta sähköpostia, jos viestiä ei ole tullut, niin ota yhteyttä.

Mikäli olet jo hankkinut itsellesi paikan, mutta et pääsekään osallistumaan, tarjoa paikkaasi tässä ketjussa. Ainakin keski/nopean ryhmän lipulle löytynee helposti kysyntää, sillä tulijoita olisi ollut paljon enemmän kuin paikkoja!

Viimeksi muokattu:
Kallio Racing sanoi:
Case closed! Molemmat ryhmät on nyt loppuunmyyty.

Kaikille paikan saaneille on lähetetty aiheesta sähköpostia, jos viestiä ei ole tullut, niin ota yhteyttä.

Mikäli olet jo hankkinut itsellesi paikan, mutta et pääsekään osallistumaan, tarjoa paikkaasi tässä ketjussa. Ainakin keski/nopean ryhmän lipulle löytynee helposti kysyntää, sillä tulijoita olisi ollut paljon enemmän kuin paikkoja!

Minä olisin kiinnostunut mahdollisesti vapautuvasta keskiryhmän paikasta, laita viestiä tulemaan jos tuntuu että on tiedossa estettä pääsylle. Myös paikanvaihto hitaan päivän paikkaan on mahdollinen, sinne minulla olisi kiinnitys...

-Ziili

ziili sanoi:
Minä olisin kiinnostunut mahdollisesti vapautuvasta keskiryhmän paikasta, laita viestiä tulemaan jos tuntuu että on tiedossa estettä pääsylle. Myös paikanvaihto hitaan päivän paikkaan on mahdollinen, sinne minulla olisi kiinnitys...

-Ziili

Tämä järjestyi, eli oma paikka hitaaseen myyty ja uusi paikka keskihitaaseen hommattu!

-Ziili

Joudumme valitettavasti ilmoittamaan, ettei Mika Kallio pääsekään osallistumaan näille päiville. Syynä on MotoGP-talliyhdistyksen IRTA:n järjestämät ylimääräiset viralliset Moto2-testit, jotka ajetaan Barcelonan radalla tiistaina 17.6.2014 ja joissa Mikan on oltava mukana.

Mikan poissaolosta huolimatta olemme kuitenkin päättäneet järjestää päivät sovitun mukaisesti. Pääkouluttajina toimivat edelleen Vesa Kallio ja Joel Vinnikainen, jotka menestyksekkäästi ohjasivat myös viime vuoden ryhmiä. Paikalla tulee olemaan myös muuta Kallio Racingin henkilökuntaa ja Mikakin toivottavasti saadaan mukaan Espanjasta käsin videoyhteyksien muodossa.

Olemme pahoillamme tästä muutoksesta, joka tuli myös meille yllätyksenä. Haluamme kuitenkin korostaa, että ajopäivien ohjaajina on edelleen erittäin päteviä henkilöitä (esim. Vesa Kallio - Viime vuoden kaksinkertainen SM-kultamitalisti ja PM-kultamitalisti Superstock600 ja Superbike-luokissa, Alastaron rataennätyksen 1.18,355 haltija), joten ajopäivistä tulee varmasti olemaan hyötyä ilman Mikaakin!

Ilmoittautuneet ovat saaneet myös sähköpostitiedotteen asiasta.

Mikäli tulee peruutuksia, niin täältä löytyisi kaksi mattimyöhäistä, jotka olisivat kiinnostuneita osallistumaan hitaan ryhmän koulutukseen. Viestiä voi laittaa yv:llä lyhyelläkin varoitusajalla.

Edit: Liput hankittu :)

Paikka keskinopeaan nopeaan ryhmään myynnissä . Eipä enää ole myynnissä. Ajankin ite sittenkin .

Back