Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JuhaV sanoi:Ilmoittautuminen laitettu. Toivotaan kuivaa keliä !
miolta sanoi:Tähän keliinhän on muistaakseni ihan pomminvarma konsti! Anu meinaan puheli Alastarossa viime kesänä, että jos sataa ja näyttää että ajot peruuntuu..niin kun hän avaa ekan siideripullon niin pilvet väistyy! Eli Anu uhraantuu ja vetää kunnon tumut, niin muut saa päästää virheettömässä kelissä![]()
-Anu- sanoi:Niin siis sidukkaahan mä en tissuttele mut limuviina maistuu kyllä kesäsin... Pitännee ottaa mukaan kylmälaukullinen jos alkaa näyttää siltä et taivas aukee![]()
Knaku sanoi:Saako sut palkata tuonne hidastelijoiden päiville neste-palkalla? Toistaiseksi joka kerta on tullut vettä ainakin vähän...![]()

Kallio Racing sanoi:Case closed! Molemmat ryhmät on nyt loppuunmyyty.
Kaikille paikan saaneille on lähetetty aiheesta sähköpostia, jos viestiä ei ole tullut, niin ota yhteyttä.
Mikäli olet jo hankkinut itsellesi paikan, mutta et pääsekään osallistumaan, tarjoa paikkaasi tässä ketjussa. Ainakin keski/nopean ryhmän lipulle löytynee helposti kysyntää, sillä tulijoita olisi ollut paljon enemmän kuin paikkoja!
ziili sanoi:Minä olisin kiinnostunut mahdollisesti vapautuvasta keskiryhmän paikasta, laita viestiä tulemaan jos tuntuu että on tiedossa estettä pääsylle. Myös paikanvaihto hitaan päivän paikkaan on mahdollinen, sinne minulla olisi kiinnitys...
-Ziili