• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Kallio Racing koulutuspäivät !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mikäli jollakin tulee esteitä, olen enemmän kuin kiinnostunut paikasta tänne. Ryhmän suhteen kumpi tahansa käy, kierroajat taitaa olla justiin siinä rajalla... Laitelkaa viestiä tarpeen tullen! :thumbup:

No niinhän siinä kävi, että olin taas matti myöhäinen tämän(kin) asian kanssa. Mikäli jollakin tulee este, eikä pääse mukaan niin minä ostan mielelläni paikan tapahtumaan. Sähköpostilla saa parhaiten kiinni: makesake@hotmail.com

Mielellään siihen keskisarjaan, mutta jos ei muuta löydy niin vaikka hitaaseen.

Miten meniki ohi silmien tällanen tilaisuus. :sad:

No josko hitaan ryhmän jono sattuis tyhjenemään, ni täältä löytyy kyllä innokasta täyttäjää. :bye:

EDIT: Paikka löytynyt. :WAZAAP:

camshaft sanoi:
No niinhän siinä kävi, että olin taas matti myöhäinen tämän(kin) asian kanssa. Mikäli jollakin tulee este, eikä pääse mukaan niin minä ostan mielelläni paikan tapahtumaan. Sähköpostilla saa parhaiten kiinni: makesake@hotmail.com

Mielellään siihen keskisarjaan, mutta jos ei muuta löydy niin vaikka hitaaseen.

Paikkani ottaa camshaft. Hyvää ratapäivää! :thumbup:

Yksi keskiryhmän lippu olisi täälläkin myynnissä. Nimeltämainitsemattomasta syystä, en pääse osallistumaan rata-ajotapahtumaan. Mikäli tarvitset paikan, soita 040 136 7717

Myynnissä:

Hitaan ryhmän päivä: Tiistai 18.6.2013, kello 10:00 - 16:00

Priva viestillä tavoittaa.

EDIT: lippu myyty: slerbeman ottaa paikkani, ilmoitettu info@kallioracing.com

Viimeksi muokattu:
camshaft sanoi:
Yksi keskiryhmän lippu olisi täälläkin myynnissä. Nimeltämainitsemattomasta syystä, en pääse osallistumaan rata-ajotapahtumaan. Mikäli tarvitset paikan, soita 040 136 7717

Vieläkin on paikka myynnissä!!

Tiedoksi kaikille osallistujille, että päivän aikataulu lähetetään meilillä ihan tässä lähipäivinä.

Molempina päivinä ohjelma alkaa klo 10, joten paikalle on hyvä tulla viimeistään siinä klo 9.30 pintaan.

Varattiin GW:n kanssa mökki mökkikylästä ma 17.6 - ke 19.6. kun ollaan siellä molemmat päivät. Jos joku haluaa tulla edellisenä iltana paikalle, mökkiin mahtuu :) Hinta 20e/yö. Mökkiin mahtuu yhteensä 8 hlöä (alhaalla 2 makkaria, parvella 4 paikkaa).

-Anu- sanoi:
Varattiin GW:n kanssa mökki mökkikylästä ma 17.6 - ke 19.6. kun ollaan siellä molemmat päivät. Jos joku haluaa tulla edellisenä iltana paikalle, mökkiin mahtuu :) Hinta 20e/yö. Mökkiin mahtuu yhteensä 8 hlöä (alhaalla 2 makkaria, parvella 4 paikkaa).

Mä tuun ma-ti yöks! :jippikaijee:

-Anu- sanoi:

Ma-ti yöksi voisin tulla, tai harkintaan jos tulisi molemmille päiville, jos joku vielä peruu pääsemisen keskiviikkona :)

-Anu- sanoi:
Voisin ängetä parvelle ma-ti yöksi omilla petivaatteilla. Tällä kertaa tuun vähän aikasemmin ku viimeks.

Jaahas jaahas

Eli

ma-ti yöksi mart-t , compinho, puuwe ja tonsuuri ainaki ma-ti ja optio ti-ke yölle :) brian.p tullee kans ma yöksi :)

Omat lakanat messiin, tai saa niitä varmaan sieltäkin, en tajunnu kysyä. Aamupalan saa samaan rahaan, kun me käydään kaupassa kuitenkin maanantaina. Jos joku haluaa ma iltapalaa niin joku semmonen helppo rillausjuttu onnaa kun sovitaan :)

Ti-ke yölle on siis vielä tilaa ja ma-ti yöllekin mahtuu vielä.

Viimeksi muokattu:
Kärry/pakukyyti hakusessa! Olisko jollain pk-seudulta lähtevällä tilaa mopolle ja mulle tiistain koulutuspäiväksi? Saapuminen joko ma iltana tai ti aamuna, lähtö ti koulutuspvän jälkeen. Osallistun tietty kuluihin. Pikaisesti mailia puuwe ( at ) sahkoposti ( piste ) org

Back