• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Kallio Racing koulutuspäivät !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vielä ehtii ilmottautumaan, toivottavasti saamme ryhmät täyteen.

Tänä vuonna teemme edellisvuoteen muutoksena lisäksi niin että jokainen osallistuva pyörä merkataan rekisterikilven päälle asennettavalla numerolla, jolla helpotetaan kouluttajien henkilökohtaisen opastuksen ja palautteen antamista. Numerot toimitetaan luonnollisesti järjestäjän puolesta.

Kouluttajinahan toimivat siis tämän hetken valvoimaisimmat RR kuljettajamme Mika Kallio sekä Vesa Kallio, ja ainakin yksi Kallio Racingin apukouluttaja.

Päivän aikana on loistavasti aikaa kysellä koulutuksen lomassa kaikesta ajamiseen liittyvästä, olipa kyseessä sitten alustaongelmat, itse ajaminen tai vaikkapa ihan takapuolikohtaiset pikkuongelmat ja niistä eroon pääsy.

Rohkeesti kaikki vaikka ihan alottelijatkin mukaan hitaalle päivälle, paikkoi ei o enää montaa! Taatusti saatte apua ja varmuutta ajoon jonka voi myös sitten katuajoon soveltaa... Olin viime vuonna kuunteluoppilaana (käsi paskana) ja sain semmosia ahaa-elämyksiä ajolinjoista että kun käsi parani sen verran että uskalsi ajaa kadulla oli ku uus maailma ois auennut.

Tänä kesänä sitte mukana ihan-mukamas-oikeella-ratapyörällä. Innolla odotan. Rohkeesti mukaan molempiin päiviin!

Jaa, uskaltautuisiko tällainen hitaasti ajeleva liikkuva shikaanikin tuollaiselle päivälle.... Alastaro ratanakin mulle ihan uus tuttavuus. (tiukkaa pohdintaa)

JanneL70 sanoi:
Jaa, uskaltautuisiko tällainen hitaasti ajeleva liikkuva shikaanikin tuollaiselle päivälle.... Alastaro ratanakin mulle ihan uus tuttavuus. (tiukkaa pohdintaa)

Eiköhän tuolla tule olemaan myös ORG:in oma ratapäivä ennen tätä, niin sitä kautta rataan ja rata-ajoon (ajotaito 2) tutustumaan. Saa ehkä sitten enemmän irti Kallion pojilta.

Streethawk sanoi:
Eiköhän tuolla tule olemaan myös ORG:in oma ratapäivä ennen tätä, niin sitä kautta rataan ja rata-ajoon (ajotaito 2) tutustumaan. Saa ehkä sitten enemmän irti Kallion pojilta.

No on mulla kyllä rata-ajosta Ahvenistolta kokemusta muutamien päivien verran. Toi ajotaito II on kyllä kesän suunnitelmissa joka tapauksessa.

GuessWho sanoi:
Vielä mahtuu muutama keskiryhmäläinen mukaan, hopi hopi :WAZAAP:

Vaatiiko osallistuminen MOTORGin jäsenyyttä? Kehtaako keskiryhmään ilmoittautua jos ei alastarossa ole aikaisemmin ajellut? (linjat hakusessa) :grin:

motomaster sanoi:
Vaatiiko osallistuminen MOTORGin jäsenyyttä? Kehtaako keskiryhmään ilmoittautua jos ei alastarossa ole aikaisemmin ajellut? (linjat hakusessa) :grin:

Ei edellytä eikä luonnollisesti myöskään haittaa vaikkei olisi ajanut alastaroa metriäkään. Ja tuon päivän päätteeksi ei ole enää linjatkaan hakusessa :;):

Viimeksi muokattu:
GuessWho sanoi:
Ei edellytä eikä luonnollisesti myöskään haittaa vaikkei olisi ajanut alastaroa metriäkään. Ja tuon päivän päätteeksi ei ole enää linjat hakusessakaan :;):

No perskule pistetään meiliä menemään kallioracingille :thumbup:

No niin, nyt on sitten molemmat ryhmät täynnä. Kiitos aktiivisuudestanne ja ilmoittautumisista! Se ois muuten aika lailla tasan 4 kk h-hetkeen :jippikaijee:

Kiittää ja kumartaa osaltaan ja odottaa kovasti näkevänsä porukan viimeistään 4 kuukauden kuluttua :respect:

Back