Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos talous tienaa tuon 80.000 €, niin ei vielä mun mielestäni kummoisesti tienaa, mutta jos yksi henkilö tienaa sen, niin voi alkaa puhumaan hyvätuloisesta.Tähän "äänestykseen" ois voinu vielä laittaa yhden tuloluokan lisää eli esim. yli 80 000 egee vuodessa tienaavat. Semmosta talouttahan vois hyvällä syyllä kutsua suurituloiseksi.
Eikä se brutto, vaan se netto, sillä eletään.Ei ne tulot, vaan ne menot![]()
Riippuu mikä on hyvätuloisen määritelmä - ehkä Teemu Selänne tai Veikko Lesonen?Jos talous tienaa tuon 80.000 €, niin ei vielä mun mielestäni kummoisesti tienaa, mutta jos yksi henkilö tienaa sen, niin voi alkaa puhumaan hyvätuloisesta.Tähän "äänestykseen" ois voinu vielä laittaa yhden tuloluokan lisää eli esim. yli 80 000 egee vuodessa tienaavat. Semmosta talouttahan vois hyvällä syyllä kutsua suurituloiseksi.
Kieltämättä kun taloutta ajatellaan, niin aika pieniä nuo tulorajat äänestyksessä olivat. Opiskelilijoita vielä ollaan paremman puoliskon kanssa molemmat ja menee kyllä tulot yli ton 50k€.Jos talous tienaa tuon 80.000 €, niin ei vielä mun mielestäni kummoisesti tienaa, mutta jos yksi henkilö tienaa sen, niin voi alkaa puhumaan hyvätuloisesta.Tähän "äänestykseen" ois voinu vielä laittaa yhden tuloluokan lisää eli esim. yli 80 000 egee vuodessa tienaavat. Semmosta talouttahan vois hyvällä syyllä kutsua suurituloiseksi.