G
Guest
Guest
Mä oon lähtöisin ihan siitä teidän naapurista, kannaksen toiselta puolelta. Aiheeseen; ulkomailla sijaitsevia pääkaupunkiseutuja ei lasketta ne mukaan?Terveisiä perseestä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon lähtöisin ihan siitä teidän naapurista, kannaksen toiselta puolelta. Aiheeseen; ulkomailla sijaitsevia pääkaupunkiseutuja ei lasketta ne mukaan?Terveisiä perseestä!
toinenkin tervehdys.../ja tampereeltakin...Terveisiä perseestä!
Tais olla v*ttumainen paikka asua..Mä oon lähtöisin ihan siitä teidän naapurista, kannaksen toiselta puolelta.Terveisiä perseestä!
Sieltä ne on lähtöisin kaikki, jotka ei keisarinleikkauksella ole maailmaan tulleet...Tais olla v*ttumainen paikka asua..Mä oon lähtöisin ihan siitä teidän naapurista, kannaksen toiselta puolelta.Terveisiä perseestä!
.. joista kaikki turkulaisiaTurku. Asukkaita vuodenvaihteessa 2005-2006 174868.
Näistä naisia 93141 ja miehiä siis 81727.
Aika entinen ei palaaKultarannikko
Eipä Hirveesti liity asiaan mutta kysyn silti Onko ZZTop tullut useasti nähtyä? (Tulee heti heti mieleen biisi Heaven And Hell in Houston.. tai jotain sinne päin).Houston, TX... noin 4 miljoonaa asukasta esikaupungit mukaan luettuna.