G
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihmettelen kava10 tota sun tekstiä, mä olen 28v ja omistan myös OMAN PRÄTKÄN ja kevätkin ihan kohta käsillä ja myös minulla on koko ajokausi edessä. pitäiskö mulla jotenkin olla huonompi olotila kun olen vasta 28v?Eiks olekin elämän paras ikä tämä vähän yli 50. Mies parhaassa iässä, oma prätkä, kevät ihan kohta käsillä-koko ajokausi edessä. Voiko olla parempaa olotilaa?51v. Toinen jalka kuitenkin tukevasti maankamaralla, -vielä.
Niinmutta Sulla ei oo vielä viidenkympin villitystä.Ihmettelen kava10 tota sun tekstiä, mä olen 28v ja omistan myös OMAN PRÄTKÄN ja kevätkin ihan kohta käsillä ja myös minulla on koko ajokausi edessä. pitäiskö mulla jotenkin olla huonompi olotila kun olen vasta 28v?Eiks olekin elämän paras ikä tämä vähän yli 50. Mies parhaassa iässä, oma prätkä, kevät ihan kohta käsillä-koko ajokausi edessä. Voiko olla parempaa olotilaa?51v. Toinen jalka kuitenkin tukevasti maankamaralla, -vielä.![]()
edit: ymmärrän kyllä kava10 sun pointin mutta ilmaisu on kyllä vähän heikko..![]()
Mulla ikää 22 vuotta. Mulla on myös OMA prätkä, perhe, saan ajella niin paljonko kuin haluan, ei tarvi vaippoja vaihdella, eikä muija mua myöskään vahdi/laita kotitöihin. Mikä tuo sun pointtis oli?Niinmutta Sulla ei oo vielä viidenkympin villitystä.Ihmettelen kava10 tota sun tekstiä, mä olen 28v ja omistan myös OMAN PRÄTKÄN ja kevätkin ihan kohta käsillä ja myös minulla on koko ajokausi edessä. pitäiskö mulla jotenkin olla huonompi olotila kun olen vasta 28v?Eiks olekin elämän paras ikä tämä vähän yli 50. Mies parhaassa iässä, oma prätkä, kevät ihan kohta käsillä-koko ajokausi edessä. Voiko olla parempaa olotilaa?51v. Toinen jalka kuitenkin tukevasti maankamaralla, -vielä.![]()
edit: ymmärrän kyllä kava10 sun pointin mutta ilmaisu on kyllä vähän heikko..![]()
Tuo alle 30:n ikä on jotenkin sellainen ikävä välimuoto.
Ei enää nuori ( nuoruuden into ), mutta asuntovelat suurimmillaan ja yleensä yöt valvottavia pentuja kotona ja muija vahtii koko ajan, että osallistut kotitöihin ja vaipanvaihtoon etkä ehdi ajelemaan niin paljon kuin haluu.
Eli tarkennuksena tämä kerrottakoon, miksi vähän yli 50 on paras ikä. Silloin on alkanut vapaus, vapaus valita ja tehdä mitä itte haluu.![]()
.![]()
1- en koe 28 vuoden ikää ikäväksi välimuodoksiNiinmutta Sulla ei oo vielä viidenkympin villitystä.Ihmettelen kava10 tota sun tekstiä, mä olen 28v ja omistan myös OMAN PRÄTKÄN ja kevätkin ihan kohta käsillä ja myös minulla on koko ajokausi edessä. pitäiskö mulla jotenkin olla huonompi olotila kun olen vasta 28v?Eiks olekin elämän paras ikä tämä vähän yli 50. Mies parhaassa iässä, oma prätkä, kevät ihan kohta käsillä-koko ajokausi edessä. Voiko olla parempaa olotilaa?51v. Toinen jalka kuitenkin tukevasti maankamaralla, -vielä.![]()
Tuo alle 30:n ikä on jotenkin sellainen ikävä välimuoto.
Ei enää nuori ( nuoruuden into ), mutta asuntovelat suurimmillaan ja yleensä yöt valvottavia pentuja kotona ja muija vahtii koko ajan, että osallistut kotitöihin ja vaipanvaihtoon etkä ehdi ajelemaan niin paljon kuin haluu.
Eli tarkennuksena tämä kerrottakoon, miksi vähän yli 50 on paras ikä. Silloin on alkanut vapaus, vapaus valita ja tehdä mitä itte haluu.![]()
.![]()
gold: PS. vieläkö taivut suonikohjuinesi pyörän päälle, vai onko rollaattori jo hankittu?![]()
![]()
![]()
![]()
1- en koe 28 vuoden ikää ikäväksi välimuodoksiEli tarkennuksena tämä kerrottakoon, miksi vähän yli 50 on paras ikä. Silloin on alkanut vapaus, vapaus valita ja tehdä mitä itte haluu.![]()
.![]()
Sinun iässäsi ei ehdi ajelemaan kun oman eturauhasen hyvälaatuisen liikakasvun aiheuttamat ongelmat pitävät hereillä öisin ja päivisin pitää keskittyä omien vaippojen vaihtoon.yöt valvottavia pentuja kotona ja muija vahtii koko ajan, että osallistut kotitöihin ja vaipanvaihtoon etkä ehdi ajelemaan niin paljon kuin haluu.
Aina yhtä rohkaiseva vesipossuSinun iässäsi ei ehdi ajelemaan kun oman eturauhasen hyvälaatuisen liikakasvun aiheuttamat ongelmat pitävät hereillä öisin ja päivisin pitää keskittyä omien vaippojen vaihtoon.yöt valvottavia pentuja kotona ja muija vahtii koko ajan, että osallistut kotitöihin ja vaipanvaihtoon etkä ehdi ajelemaan niin paljon kuin haluu.![]()
Kohtaan 1: Tuon asian huomaa vasta kun siihen on jotain vertailupohjaa.1- en koe 28 vuoden ikää ikäväksi välimuodoksiEli tarkennuksena tämä kerrottakoon, miksi vähän yli 50 on paras ikä. Silloin on alkanut vapaus, vapaus valita ja tehdä mitä itte haluu.![]()
.![]()
2- ei ole asuntolainaa
3- ei ole valvottavia pentuja kotona
4- muija ei vahdi minun tekemisiä enkä minä hänen (homma toimii oikeen hyvin)
5- ainoa asia mikä rajoittaa välillä minun ajamisia on työ, krapula ja vesisade
eli mielestäni minullakin on vapaus tehdä ihan mitä haluan,voin ajella kun siltä tuntuu,voin nukkua kun siltä tuntuu, voin ryypätä kun siltä tuntuu.. kaikki on omista valinnoistaan kiinni![]()
![]()
![]()
Voi. Tämä sama rajoittamattomalla budjetilla.Eiks olekin elämän paras ikä tämä vähän yli 50. Mies parhaassa iässä, oma prätkä, kevät ihan kohta käsillä-koko ajokausi edessä. Voiko olla parempaa olotilaa?51v. Toinen jalka kuitenkin tukevasti maankamaralla, -vielä.
Hmm,fossiileja selvästi ahdistaa jotkin asiatKohtaan 1: Tuon asian huomaa vasta kun siihen on jotain vertailupohjaa.1- en koe 28 vuoden ikää ikäväksi välimuodoksiEli tarkennuksena tämä kerrottakoon, miksi vähän yli 50 on paras ikä. Silloin on alkanut vapaus, vapaus valita ja tehdä mitä itte haluu.![]()
.![]()
2- ei ole asuntolainaa
3- ei ole valvottavia pentuja kotona
4- muija ei vahdi minun tekemisiä enkä minä hänen (homma toimii oikeen hyvin)
5- ainoa asia mikä rajoittaa välillä minun ajamisia on työ, krapula ja vesisade
eli mielestäni minullakin on vapaus tehdä ihan mitä haluan,voin ajella kun siltä tuntuu,voin nukkua kun siltä tuntuu, voin ryypätä kun siltä tuntuu.. kaikki on omista valinnoistaan kiinni![]()
![]()
![]()
... 2: Ei ole -vielä.
... 3: Ei ole niitäkään -vielä.
... 4: Ei vahdi -vielä, mutta siihen auttaa vihkisormus.
... krapulan ymmärrän esteeksi, mutta kyllä muuten on ajelusi aika rajoittunutta.![]()
Niin, ja ei herneitä mutta kava on oikeilla jäljillä![]()