• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

org!hohtokeilaa+safkaa la 12.2.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
hei lewe.eivät olleet kerenneet luovuttaa paikkoja eli pääsette messiin
smile_org.gif
eli ruuat 1 ja 3.maksakaa paikan päällää.nii ja keilaus kanssa.

katotaa sitä keilauksen lopullista hintaa sitt paikan päällä.

Markku, kilpaillaanko parhaan Honda-keilaajan tittelistä?
smile_org.gif

Update: anteeksi, olihan tuolla ainakin kolmas Honda...

Moi

Meinaatteko jatkaa syöpöttelyn jälkeen jonnekin? Voisin liittyä seuraan jos vaan seura kelpaa.

muistakaas tulla huomenna keilaukseen ajoissa
smile_org.gif

jos pete ja markku kisaa honda-keilaajan tittelistä me voidaa annepiin kaa kisata parhaan suzuki-keilaajan tittelistä
wink.gif

Minulla on huomenna pikkasen tiukka aikataulu ennen keilausta, pahimmassa tapauksessa saatan hiukan myöhästyä, mutta tulossa olen. Jos en ehdi ennen klo 17, niin lisätkää minut Jukan radalle keilaamaan Honda haastetta
tounge.gif

kiitos piipu lisää tämmösii vaan  
tounge.gif
koska mennään uudestaan
033102beer_1_prv.gif
ja kiitos myös muille oli tosi kivaa porukkaa  
buttrock.gif

voi että mull oli hauskaa,paitsi loppu illasta
biggrin.gif
älkää antako mulle ikinä enää shotteja,maha ei kerta kaikkiaan kestä .

oli kyll sairaan kiva porukka.bren johdatti meiät kyll mieltsin hyvään jatkopaikkaan.kiitoksia kaikille.laitan keilaus tuloksia myöhemmin.

Joo kiitoksia piipulle hyvistä valmisteluista. Pääsi niinsanotusti valmiiseen pöytään, eikä tarvinnut kuin seurata perässä. Nyt oikeasta olkapäästä löytyneet oudot lihakset jumissa, vaikka oikeankäden kaatoliikkeellä tulikin loppuilta verryteltyä.
smile_org.gif

Kiitos Piipu ja muut kaverit, kivaa oli. Pikkasen mopo karkaili shottien kanssa mutta eipä ollut eka kerta...
cool.gif

Mun puolesta myös kiitokset, kiva oli saada taas kasvot uusille nikeille. Keilaaminen oli hauskaa ja safka aivan loistavaa. Vähän harmitti lähteä pois kesken illan, mut eipäs oo krapulaa ja salillekin pääsin jo ennen aamuysiä  
033102bebe_1_prv.gif

Kiitokset kaikille hyvästä seurasta ja Piipulle organoisoinnista. Hirvilimu ei pettänyt tälläkään kertaa, tuli erittäin mukava ilta.

Kiitos Piipulle, kivaa oli keilaus ja ruoka hyvää, mutta mulle ei enää ikuna shotteja! Ei pää kestä...muuten oli tosi hauska ilta
smile_org.gif

tässä ekan kierroksen tulokset(kaik ei kerenny kakkos kierosta kokonaa):

leo=134
markku=133
pete=116
raul=-
mimosa=-

anne=110 (teille laitoin 2 kierroksen tähän ku se oli parempi )
romi=111
jgo=68

piipu 112
petteri=91
bren=73
maukka=46

bren laski keskeneräset kierroksetki mukaan ,niiden perusteella 3 parasta:

markku=197
leo=176
piipu=157

keilaus on kyll kivaa

smile_org.gif