Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
syöttekö 2 vai kolmos vaihtoehtoa? ja elli osallistuu myöskin pallojen heittelyyn eikä pelkkään katseluun?Mun tyttö tulis kans mukaan "Elli". Tullaan kans syömään.
no niin syömään tulevat...äänestetään et kumpi menyy otetaa...ylläolevista vaihtoehdoista jompi kumpi:2.mexican fiesta:jalopenos,sipulirenkaat,hunajamelonia,ranskalaisia perunoita kastikkeineen ,chigen wings,chimichangas,lammasmakkaraa sekä fajita kana-,katkarapu ja härkätäytteellä
hinta24e/henkilö
3.cajun steak;perinteiseen cajun-tyyliin valmistettu 200g:n ruutipihvi,teguilapähkinävoita ja lohkoperunoita
hinta 18.40/hlö
2 3
*annepii *mattir
*jassu *harza
*eguilibrium *piipu
*kriisi *puuwe
*miga *arto
*migan vaimo *dago
*sauhusanttu *elmiira
*satu *Petri12r
*Sami
ja näille henkilöille kaik kelpaa*
*markku,ano,pgr81,steme+rouva
näyttäis siltä että kakkos menyy vie voiton yhdellä äänellä....![]()
ja matti r kyseli että mihin mennessä pitää päättää...ni mun pitää ilmottaa menyy ravintolalle viimeistään 16.3........ siks alotin nyt jo kyselyn ...koska kaik mihin liittyy paljon ihmisiä on hyvää aloittaa valmistelut ajoissa...![]()
nii ja viel mahtuu syömää ja keilaa....etusivulta näkee lukumäärät...
...mut ihan vielä ei varmana voi lyödä lukkoon menyy kakkosta koska syömään mahtuu vielä 7 henkeä....
edit:jarru ja kiki poistettu
3, kiitos!syöttekö 2 vai kolmos vaihtoehtoa? ja elli osallistuu myöskin pallojen heittelyyn eikä pelkkään katseluun?Mun tyttö tulis kans mukaan "Elli". Tullaan kans syömään.![]()
seuraavaksi vaihtoehdoksi suosittelen uhkausta ja kiristystäyritin nyt sit vielä kerran...laitoin canttiinaan meiliä....et miks osa ei vois syödä kolmosta ja osa kakkosta...katotaa mitä vastaa....
Niin, mut mitäs sä syöt ?Täältä tulee 2 x Kolmonen.
ei onneks tarvinnu moiseen ryhtyä...seuraavaksi vaihtoehdoksi suosittelen uhkausta ja kiristystäyritin nyt sit vielä kerran...laitoin canttiinaan meiliä....et miks osa ei vois syödä kolmosta ja osa kakkosta...katotaa mitä vastaa....![]()
Onhan niitä muitakin ravintoiloita, jotka ottavat mielellään tommosen porukan syömään![]()
laitetaa sut syöpöttelee...ilmoo sit jos et pääsekkää....Miekin voisin tulla katteleen keilaamista ja ahmimaan kolmosta...
Vimeks tuli peukalo niin kipeeksi, eikä se kyllä oikein sujunutkaan... niin jätän sen pallon heittelyn toisille.![]()
Mutta vielä pieni ehkä, kun oon sen viikon tienpäällä hommissa ja kolme päivää seuraavan viikon alusta... Pitäs kait sitä kotosallakin naamaa näyttää vaikkei se kyllää siitäkään komistua ennään tämä pärstä.
outi lisätty...cantiina westiin syömään mahtuu vielä 5 henkeä.....viiminen ilmottautumispäivä ens viikolla torstaina 15.3....klo:18.00 mennessä....![]()
eli keilaa tulossa...ja kumpaas syöt..... kakkosta vai kolmosta....No tällä kertaa täytynee tullaJa syömään ja ryypiskelemään heti perään tietenkin!![]()
Kakkonen on ykkönen!eli keilaa tulossa...ja kumpaas syöt..... kakkosta vai kolmosta....No tällä kertaa täytynee tullaJa syömään ja ryypiskelemään heti perään tietenkin!![]()
![]()