• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org! Hohtokeilaa lauantaina 31.3.2007,klo:17-18.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Äh en mä yksin viiti siellä Cantinassa dokata. Eli mut voi ottaa veks osallistuja listalta. Sori kun en heti tajunnu tota safka/ juoma politiikkaa et jös dokaat et pääse samoihin geimeihin muitten kans.
withstupid.gif
no niin....kyl sä samoihin geimeihin pääset...hassu....mut en mä voi pakottaa sua syömään jos et halua...vai syötkö myös?ja baarin puolella sitä voi ootella....ja ihan varma oon et löytyy muitaki jotka ei haluu syödä....ja voi olla et kukaa ei syö jos ei päästä sopimukseen mitä syödää......
biggrin.gif
tounge.gif
tuu ny mukaan....jooko...?

p.s. ei oo mun vika et niil on semmoset säännöt et ruoka puolelle ei saa tulla jos ei syö....mut lupaan järkkää sut syömä puolelle jos jäät ainukaiseks *baari puolelle*
wink.gif

vaikken ole mukaan tulossa niin ihmettelen hiukan tuota cantinan palvelutasoa: moni muu ravintola kiljuisi ilosta jos olisi tulossa noin 30 maksavaa asiakasta kerralla syömään ja/tai juomaan..

no sitten ruusulan keilauksien jälkeen varataan vaikka koko Bar Teos omaan käyttöön
tounge.gif

Äh en mä yksin viiti siellä Cantinassa dokata. Eli mut voi ottaa veks osallistuja listalta. Sori kun en heti tajunnu tota safka/ juoma politiikkaa et jös dokaat et pääse samoihin geimeihin muitten kans.
withstupid.gif
soitin sinne ja sanoivat et tottakai voit tulla *ruokapuolelle* vaikka et syö....
062802jumpie_prv.gif
oiski ollu aika omituista jos yks ois joutunu oottaa baaripuolella
eek.gif
Ok mä tuun sitten.
033102beer_1_prv.gif

2.mexican fiesta:jalopenos,sipulirenkaat,hunajamelonia,ranskalaisia perunoita kastikkeineen ,chigen wings,chimichangas,lammasmakkaraa sekä fajita kana-,katkarapu ja härkätäytteellä

hinta24e/henkilö

3.cajun steak;perinteiseen cajun-tyyliin valmistettu 200g:n ruutipihvi,teguilapähkinävoita ja lohkoperunoita
hinta 18.40/hlö
no niin syömään tulevat...äänestetään et kumpi menyy otetaa...allaolevista vaihtoehdoista jompi kumpi:

2 3
*annepii *mattir
*jassu *harza
*eguilibrium

ja näille henkilöille kaik kelpaa*

*markku,piipu,ano,pgr81

mä voisin ilmoottautuu kans keilaamaan, ja toki myös cantinaan sit myöhemmin mukaan.. menu on ihan sama, kaikki kelepaa.. ai juu, otetaan rouva mukaan kans
omg.gif

2.mexican fiesta:jalopenos,sipulirenkaat,hunajamelonia,ranskalaisia perunoita kastikkeineen ,chigen wings,chimichangas,lammasmakkaraa sekä fajita kana-,katkarapu ja härkätäytteellä

hinta24e/henkilö

3.cajun steak;perinteiseen cajun-tyyliin valmistettu 200g:n ruutipihvi,teguilapähkinävoita ja lohkoperunoita
hinta 18.40/hlö
no niin syömään tulevat...äänestetään et kumpi menyy otetaa...ylläolevista vaihtoehdoista jompi kumpi:

2 3
*annepii *mattir
*jassu *harza
*eguilibrium *piipu
*puuwe

*markku,ano,pgr81,steme+rouva
no niin......tällä hetkellä numero kolme johdossa.....kumpi voittaa.....jännitys tiivistyy...
tounge.gif

no niin......tällä hetkellä numero kolme johdossa.....kumpi voittaa.....jännitys tiivistyy...
tounge.gif
Molemmathan noi hyviä on, et ei se maailma kaadu tulee kumpi tahansa valituksi
smile_org.gif
Toivotaan vaan ettei mukana ole yhtään kasvissyöjää
biggrin.gif
sit otetaa annoksesta vaa lihat ja makkarat poes....ni avot jopa kurmee ateria kasvissyöjälle....
biggrin.gif
eniten tarjoova saa syyä lihahässäkät....
wink.gif

Tällähetkellä näyttäis siltä että työnantaja myöntää iltaloman, tosin sunnuntaina joutuu töihin. Muut epävarmuustekijät toki olemassa, mutta vahvistan saapumiseni kuitenkin, sekä keilaamaan että syömään. Menuvaihtoehdoista mieluiten nro 2, mutta muutkin kyllä käy.
Ihmettelen kyllä isosti Cantinan nykyistä meininkiä, ei männä vuosina ole ollut mikään ongelma 40 hengen porukalla syödä eri safkoja kun vaan etukäteen oli ilmoitettu montako mitäkin annosta piti olla. Ei se keittiö saa kuitenkaan puskettua ulos samalla hetkellä 30 annosta, aina tulee viivettä mikä on luonnollista. Ja joutuvat kuitenkin pysymään juomatilauksissa perässä mikä kenenkin laskuun tulee, se on mielestäni hankalampi osuus kun safkat.
Ugh, olen puhunut!

Ihmettelen kyllä isosti Cantinan nykyistä meininkiä, ei männä vuosina ole ollut mikään ongelma 40 hengen porukalla syödä eri safkoja kun vaan etukäteen oli ilmoitettu montako mitäkin annosta piti olla. Ei se keittiö saa kuitenkaan puskettua ulos samalla hetkellä 30 annosta, aina tulee viivettä mikä on luonnollista. Ja joutuvat kuitenkin pysymään juomatilauksissa perässä mikä kenenkin laskuun tulee, se on mielestäni hankalampi osuus kun safkat.
Ugh, olen puhunut!
nii ..samaa mieltä...kyl ne juomat on paljon hankalampi osuus...mut näin ne on päättäny.....

hinta24e/henkilö

hinta 18.40/hlö
no niin syömään tulevat...äänestetään et kumpi menyy otetaa...ylläolevista vaihtoehdoista jompi kumpi:

2 3
*annepii *mattir
*jassu *harza
*eguilibrium *piipu
*kriisi *puuwe

*markku,ano,pgr81,steme+rouva[/QUOTE]
nyt näyttäis että ruokakilpailussa onpi tasapeli....jänittävää..
wink.gif

Kolmonen näytti mieluisimmalta.
Mutta kun en ruuasta mitään ymmärrä, niin kaikki käy.

Siis ääni kolmoselle.

arto

hinta24e/henkilö

hinta 18.40/hlö

2 3
*annepii *mattir
*jassu *harza
*eguilibrium *piipu
*kriisi *puuwe
*miga *arto
*migan vaimo
*sauhusanttu
*satu

*markku,ano,pgr81,steme+rouva[/QUOTE]
näyttäis siltä että kakkos menyy vie voiton....
smile_org.gif
jarrun ja kikin ääniä vielä ootellaa..sit kaik täll hetkel syömään tulevat kertoneet mielipiteensä....

ja matti r kyseli että mihin mennessä pitää päättää...ni mun pitää ilmottaa menyy ravintolalle viimeistään 16.3........ siks alotin nyt jo kyselyn ...koska kaik mihin liittyy paljon ihmisiä on hyvää aloittaa valmistelut ajoissa...
wink.gif

nii ja viel mahtuu syömää ja keilaa....etusivulta näkee lukumäärät...

näyttäis siltä että kakkos menyy vie voiton....
smile_org.gif
jarrun ja kikin ääniä vielä ootellaa..sit kaik täll hetkel syömään tulevat kertoneet mielipiteensä....
Jaa, että meitä täällä varrotaan. Tuli oltua tuolla savonmualla viikonloppuna ja nyt vasta pääsin koneen ääreen.

Meiltä ollaan sitä mieltä että tuo kakkonen näytti paremmalta.

Back