Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Wau, kiva, kiittimaksaneita kuittailtu![]()
keilaikseen mahtuu vielä
bikerinna ,kyselin sielt raflast ett mahtuisko yks viel meiän pöytään.mut kuulemma ei mahu.laitoin kyselyy ett oisko vaik 5 hengen pöytää vapaana,jos tohon keilaukseen tulee jengii lisää.ni sais niillekki safka paikan![]()
bikerinna mahdut syömään.kerro mulle minkä safkan otat ni kerron raflalle.ja keilauksen ja safkan maksu ekan viestin tilinumeroon...kiitos![]()
eiku sää tulet mun henkiseksi tueksi jo tuonne keilaukseen, jookos..Onks jatkoja tuon jälkeen...ja missäs mahdollisesti..?
...Moiseen kaljottteluun ja iloitteluun saattaisin lyöttäytyä mukaan..hetkellisesti..
..Eihä sitä tiiä vaikka pätkähän paikalle aiemminki mut mul o yks Toveri Oulusta kyläilemäs joten sul ois sit kolme support:ia... luulis osuvan..eiku sää tulet mun henkiseksi tueksi jo tuonne keilaukseen, jookos..Onks jatkoja tuon jälkeen...ja missäs mahdollisesti..?
...Moiseen kaljottteluun ja iloitteluun saattaisin lyöttäytyä mukaan..hetkellisesti..![]()
sitten mä voisin jo onnistua ku on kaksi tukihenkilöä mukana![]()
kyll sitä varmanaki johonki mennää..Onks jatkoja tuon jälkeen...ja missäs mahdollisesti..?
...Moiseen kaljottteluun ja iloitteluun saattaisin lyöttäytyä mukaan..hetkellisesti..
Pätkähä sen Toverin kanssa keilaamaan, näyttäis olevan just se 2 paikkaa vapaana pallon viskontaan...Eihä sitä tiiä vaikka pätkähän paikalle aiemminki mut mul o yks Toveri Oulusta kyläilemäs joten sul ois sit kolme support:ia... luulis osuvan..![]()
..En tiiä kerkeenkö ny ihan 18:00 tuonne ja toi toveri lähti jonnekki kylään käväseen...Kädet o sen verta soosia ettei mahda kuulan viskominen onnistua...Pätkähä sen Toverin kanssa keilaamaan, näyttäis olevan just se 2 paikkaa vapaana pallon viskontaan...Eihä sitä tiiä vaikka pätkähän paikalle aiemminki mut mul o yks Toveri Oulusta kyläilemäs joten sul ois sit kolme support:ia... luulis osuvan..![]()
..En tiiä kerkeenkö ny ihan 18:00 tuonne ja toi toveri lähti jonnekki kylään käväseen...Kädet o sen verta soosia ettei mahda kuulan viskominen onnistua...Pätkähä sen Toverin kanssa keilaamaan, näyttäis olevan just se 2 paikkaa vapaana pallon viskontaan...Eihä sitä tiiä vaikka pätkähän paikalle aiemminki mut mul o yks Toveri Oulusta kyläilemäs joten sul ois sit kolme support:ia... luulis osuvan..![]()