• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.org! Hohtokeilaa la 19.1.2008 klo:17-18.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
maksaneita päivitelty...
smile_org.gif

Salmon ja katti joutuu perumaan keilaamisen
confused_orig.gif
,joten jonosta puujahke ja elmiira saa paikan

kylläpäs kävi hyvä mäihä...äsken tuli puhelimeen viesti...ett hohtokeilaukseen oli hyvät alet...ja selvitin et saadako meki alet vaikka oltii aikasemmin jo varattu....jee...60 e tuli säästöä.....
062802jumpie_prv.gif

loput jotka ei oo maksanu ni maksakaa se sama ku muutki 12.5 e.....annan sit paikan päällä jokaiselle käpälään eurot tai sit ostetaa jotai hyvää juotavaa meille ...urheillessahan aina tulee kova jano...
biggrin.gif

annan sit paikan päällä jokaiselle käpälään eurot tai sit ostetaa jotai hyvää juotavaa meille ...urheillessahan aina tulee kova jano...
biggrin.gif
Tehääks sillee et juot itse nuo 60e ihan kiitoksena hommien järkkäilystä
smile_org.gif
eip onnistu....katotaa jos sil rahal sais meille jotai kivaa juomaa kannullisen tai pari ..
tounge.gif

(ja mä en usko et alennus saadaan ennen ku oon paikan päällä ja maksanu..
wink.gif
)

Safka maksettu. Perun keilaamisen koipi ei vissiin kerkee paranemaan että vois sen kuulan kanssa kaatuilla.  
withstupid.gif

petterillä taas duunia...joten virpi pääsee kans syömään....ja yksi paikka keilaukseen vapaana
smile_org.gif

Back