• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! hohtokeilaa ja safkaa la 20.2.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Heissan!

Taas olisi tarjolla hohtokeilausta ja ruokailua. Molempiin huvituksiin paikkoja on tarjolla 15.

Hohtokeilaus Kampin keilahallissa lauantaina 20.2. klo 18.30 – 20.00.

Ratoja on varattu kolme, tarkistetaan määrää mikäli osallistujia on alle kymmenen. Keilauksen hinta on 11 euroa / hlö. Keilahallilla on hyvä olla paikalla noin varttia ennen vuoron alkamista, jotta ehtii etsiä itselleen sopivat kengät ja tilata valmistelevaa nesteytystä.

Sapuskaa on tarjolla klo 20.15 eteenpäin ravintola Sevilla Presidentissä (Antinkatu 2 G, Kampin kauppakeskuksen vieressä). Menuvaihtoehdot ovat seuraavat:

Menu 1.
Valkosipuleipää
Turskaa appelsiini-hollandaisekastikkeessa, peruna-porkkanapyreetä
Crema Catalana (appelsiinilla ja valkosuklaalla maustettu paahtovanukas)
26,70 euroa

Menu 2.
Valkosipulileipää
Grillattua kananpoikaa brandy-pippurikastikkessa, ranskalaiset perunat
25,10 euroa

Menu 3.
Valkosipulileipää
Härän ulkofileepihvi, valkosipuli-timjamivoita, lohkoperunat
31,70 euroa

Tervetuloa mukaan myös ensikertalaiset!
smile_org.gif
Osallistuminen ei edellytä yhdistyksen jäsenyyttä.

Keilaukseen tulossa(suluissa tieto ruokailusta):

1. Bren (ruoka 2.)
2. Salmon* (ruoka 2.)
3. Jassu* (ruoka 2., ei vs)
4. puuwe* (ruoka 2.)
5. pete457* (ruoka 2.)
6. Rujokatti* (ruoka 2.)
7. Markku* (ruoka 2.)
8. Muukka* (ruoka 2.)
9. Ampparix* (ruoka 2.)
10. Kriisi (ruoka 2.)
11. wexi* (Ruoka 2.)
12. Mustaharmaa* (ruoka 2.)
13.
14.
15.

Viimeksi muokattu:
Mää olisin alustavasti mukana, ellei sitten Salmon ja Rujokatti halua lähteä jolloin mää olisin lapsenvahtina
smile_org.gif

Mut yhden paikan vois mulle varailla ainaskin.

Varaatkos mulle toisenkin paikan, selvitän lähipäivinä millä kombinaatiolla lähdetään.

mulla olis ainakin vapaa viikoloppu, joten sen puolesta voisi osallistua. ja rouva tuossa juuri tokaisi, että lähetään vaan.
joten se on Kriisillä sitten lapsenvahtivuoro
biggrin.gif

No niin, eli Kriisit varauslistassa voi muuttaa Salmoniksi ja Rujokatiksi
smile_org.gif

No niin. Nyt on ensimmäiseen viestiin lisätty tietoa ruokapaikasta. Tuolta otsikosta on jo ajat sitten hukkunut se kalenterilinkki (päivämäärä), mutta en tiedä kuuluuko se näkyä vain yhdistyksen tapahtumissa.

Tässä osuit oikeaan, olen allerginen valkosipulille
smile_org.gif
Ok, ei hätää. Otan ravintolaan yhteyttä ja pyydän sulle toisen alkuruuan. Todennäköisesti tarjoavat tilalle tomaattileipää tai vihersalaatin. Pyydän samalla valmistamaan pääruuankin ilman valkosipulia. Pidät vaan ravintolassa itse huolta, että saat oikean annoksen.

Back