Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
EN TUTUSTU!!sit mul ois tämmönen kansakoulu idea...mitäs jos laitan kaikkien nimet pusiin ja valitaan joukkueet sillei....ni sit vois jopa tutustua uusiin naamoihin.....![]()
Joosit mul ois tämmönen kansakoulu idea...mitäs jos laitan kaikkien nimet pusiin ja valitaan joukkueet sillei....ni sit vois jopa tutustua uusiin naamoihin.....![]()
tässä premier sulleEN TUTUSTU!!sit mul ois tämmönen kansakoulu idea...mitäs jos laitan kaikkien nimet pusiin ja valitaan joukkueet sillei....ni sit vois jopa tutustua uusiin naamoihin.....![]()
![]()
Minä + Pauliina samalle lapulle ....sit mul ois tämmönen kansakoulu idea...mitäs jos laitan kaikkien nimet pusiin ja valitaan joukkueet sillei....ni sit vois jopa tutustua uusiin naamoihin.....![]()
niin, eikös nämä osallistujat jo ala olemaan aika tuttua porukkaa vai eikö?sit mul ois tämmönen kansakoulu idea...mitäs jos laitan kaikkien nimet pusiin ja valitaan joukkueet sillei....ni sit vois jopa tutustua uusiin naamoihin.....![]()
mesissä....eli tällä hetkeellä keilaus paikat täynnä...mut aina voi tulla kannustaa...Jos se yksi paikka on vielä vapaana, niin minä voisin tulla.
..ja allekirjoittanut toki luovuttaa keilapaikkansa harjoitusta tarvitsevalle kanssamotoristille heti tilaisuuden tullen.. *tsemppareiden ammatti-ylpeyden puolesta*..eli tällä hetkeellä keilaus paikat täynnä..
höpö höpö sä mitää luovuta...ku kerran kynnetki on sitä varten hävinny..ja allekirjoittanut toki luovuttaa keilapaikkansa harjoitusta tarvitsevalle kanssamotoristille heti tilaisuuden tullen.. *tsemppareiden ammatti-ylpeyden puolesta*..eli tällä hetkeellä keilaus paikat täynnä..![]()
![]()
nyt tullu peruutuksia ..varataanko petelle paikka?Ja nyt Petekin haluaa mukaan keilaamaan, saatko sen lisättyä mun radalle/mahtuuko mukaan? Paljonko osallistuminen muuten kustantaa per nenä? Juomarahan osaan varmasti varata ilman opastusta..
![]()
onnea vaan sinne.....Allekirjoittanut ja Sami joutuvat perumaan, yhtäaikaisen syntymäpäiväjuhlan kunniaksi ja takia.
juups, laita mukaan petekin - vapaailta on vaan järjestelykysymys...varataanko petelle paikka?