Täällähän alkaa ennakko tunnelmat olemaan aika lupaavat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo,se käy!No juu enpä ajatellut asiaa ihan loppuun saakka,,,No nyt olet ymmärtänyt osittain väärin!Minunhan piti tuoda autolla mm sinun saunajuomat! Kiitän osingoista etukäteen! Siis tulen autolla.![]()
![]()
Kyllähän se kahden kaljakorin vieminen mopon päällä aika hankalaa on myönnetään.
No sinä autolla minä prätkällä mennäänkö kuitenkin yhtä matkaaSatoi tai paistoi.
Hmmm vieläköhän mulla ois tallessa se vanha rukan oranssi sade kumi puku![]()
Pientä hiiiiiiiiii-upppia..... hieman menttaaliharjoituksiaTäällähän alkaa ennakko tunnelmat olemaan aika lupaavat![]()
![]()
Hilpeä, ellei suorastaan houkutteleva ajatusVaikuttaa suorastaan ahdistavalta.![]()
Mites jos: Selvä tapaus taas.... sikahumalassa(taas),
ajat pirsillä himaan(taas) ja seuraavana päivänä
(taas) ihan käkenä himas palloilemas(taas).
Siinä olis jotain luottamusta herättävää ja ei yllätyksellistä....
voisi jopa sanoa luotettavaa käytöstä.![]()
Hommataan kato sulle irtostonga ja sitte vaan promillet
punarajalle.... kanttaat niin perkeleesti saunajakkaralla et
kypärän molemmilta sivuilta lähtee maalit....![]()
niin eiköhän se pannukramppi ja hartialukko ala laukeemaan.![]()
On sitä pahempiakin tauteja saatu tokenemaan![]()
Nohh.... Mites toi: "Kokemus tuo varmuutta" ?Kerran olen lapsenhoitovuorossa krapulassa ollut, sitä helvettiä pahempaa en muista kokeneeniEnkä aio kokea uudelleen![]()
![]()
Dream on!Joo,se käy!No juu enpä ajatellut asiaa ihan loppuun saakka,,,No nyt olet ymmärtänyt osittain väärin!Minunhan piti tuoda autolla mm sinun saunajuomat! Kiitän osingoista etukäteen! Siis tulen autolla.![]()
![]()
Kyllähän se kahden kaljakorin vieminen mopon päällä aika hankalaa on myönnetään.
No sinä autolla minä prätkällä mennäänkö kuitenkin yhtä matkaaSatoi tai paistoi.
Hmmm vieläköhän mulla ois tallessa se vanha rukan oranssi sade kumi puku![]()
Meidän/maalaisten täytyy viritellä navigaattori ohjaamaan oikeaan osoitteeseen.Upinniemeen,olen kuullut,mutta ei muuta tietoa!
Kirsi laita yv:ee osoitteesta. Kiitän. No saat soittaakin,sinulla minun puh.numero. Suukko poskelle!
Jospa ihan suosiolla....TJ 3...
varasuunnitelmana saunalla puolijoukkue tai komentoteltan kasaaminen ennen löylyjä, jos sää ei suosi perjantaina![]()
![]()
Juu... ja se tulee siitä, et 5 kasaa, 45 neuvooTelttaa pystyttäessähän saadaan mukavasti pintahiki ennen saunaa...
...tai yksi yrittää opastaa, yksi vahtii päätään pudistellen taka-alalla, osa nököttää merkkaamassa teltan kulmienpaikkoja, ja loput häröpalloilee siinä väleissä?Juu... ja se tulee siitä, et 5 kasaa, 45 neuvooTelttaa pystyttäessähän saadaan mukavasti pintahiki ennen saunaa...![]()
Kunhan vain on teltta pystyssä kun saunaan mennään.
OnOnko joukossamme siviilipalvelusmiehiä??
Sehän on vain ja ainoastaan teistä kaikista ihanista saunojista kiinniKunhan vain on teltta pystyssä kun saunaan mennään.
Tarpeeksi karvaisia saunojia, niin Candice nostaa telttansa pystyyn?Sehän on vain ja ainoastaan teistä kaikista ihanista saunojista kiinniKunhan vain on teltta pystyssä kun saunaan mennään.![]()
![]()
No ei se pystytys siitä ainakaan kiinni jää...Tarpeeksi karvaisia saunojia, niin Candice nostaa telttansa pystyyn?Sehän on vain ja ainoastaan teistä kaikista ihanista saunojista kiinniKunhan vain on teltta pystyssä kun saunaan mennään.![]()
![]()
![]()
Eihän se tarvii kuin vapaaehtoisista koostuvan ryhmän 3+1, muut on turpa kii ja punnertaa!Juu... ja se tulee siitä, et 5 kasaa, 45 neuvooTelttaa pystyttäessähän saadaan mukavasti pintahiki ennen saunaa...![]()