Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No perhana,jos ISO BANDU,minä myös!TJ 6Kolehdissa mukana.![]()
No perhana,jos ISO BANDU,minä myös!TJ 6Kolehdissa mukana.![]()
Olen juuri HARJOITELLUT saunajuomien maistelua.
Ei,ei,en kerro mitä on mukissa,sitten vasta siellä selä,,ei kun saunalla voin vähän "raottaa esirippua"?
See you,,,,,,
No nyt olet ymmärtänyt osittain väärin!No perhana,jos ISO BANDU,minä myös!TJ 6Kolehdissa mukana.![]()
Olen juuri HARJOITELLUT saunajuomien maistelua.
Ei,ei,en kerro mitä on mukissa,sitten vasta siellä selä,,ei kun saunalla voin vähän "raottaa esirippua"?
See you,,,,,,
Kolehdissa mukana,,,
ps, taitaa kolehdista tulla sen verra iso että saatas
´´vanhalle herralle`` välihousut että tarkenis mopolla
tulla paikalle eikä autolla![]()
![]()
Saunalla otetaan eiks vaan![]()
Jos vettä sataa niin autolla voi toki tulla ja jos joukossa on sellaisia jotka säästä huolimatta haluaa mutkapätkille niin sellainen vedetään mutta muussa tapauksessa starttaamme suoraan kohti varuskuntaa ja säästämmä mutkapätkät paremmille keleilleJos sataa, niin kurvaillaanko me mestoille autoilla?![]()
Mutkateille ei oikein viitsis lähteä noilla meidän perhevankkureilla.![]()
Onko saapumisaika portille 18.15 siinäkin tapauksessa, jos ajelu jää väliin ja kaikki tulevat suoraan Upinniemeen?Jos vettä sataa niin autolla voi toki tulla ja jos joukossa on sellaisia jotka säästä huolimatta haluaa mutkapätkille niin sellainen vedetään mutta muussa tapauksessa starttaamme suoraan kohti varuskuntaa ja säästämmä mutkapätkät paremmille keleilleJos sataa, niin kurvaillaanko me mestoille autoilla?![]()
Mutkateille ei oikein viitsis lähteä noilla meidän perhevankkureilla.![]()
![]()
Ei sitte taajuus Camelit jalassa tuonelan portille 8,4:nMä taidan kurvailla omia polkuja paikalle, satoi tai paistoi![]()
Joten portilla nähdään...
Näin on säät!No jos ajelu jää väliin niin sitten olen aikaisemmin varuskunnassa, eli n. 1730. Pitää tarkkailla tilannetta viikon aikana, mie laitan etusivulle infoa kun näkee mihin suuntaan sää on menossa![]()
Eli sitä kannattaa käyä sitten tarkkailemassa!
Juuei, selvä perjantai (taas). Takaisinkin pitää ajaa, majapaikkaa en varannut ja la-aamuna oltava tikkana "palveluksessa" taas...Ei sitte taajuus Camelit jalassa tuonelan portille 8,4:nMä taidan kurvailla omia polkuja paikalle, satoi tai paistoi![]()
promillen pohjilla![]()
No juu enpä ajatellut asiaa ihan loppuun saakka,,,No nyt olet ymmärtänyt osittain väärin!Minunhan piti tuoda autolla mm sinun saunajuomat! Kiitän osingoista etukäteen! Siis tulen autolla.![]()
![]()
Satoi tai paistoi.Vaikuttaa suorastaan ahdistavaltaJuuei, selvä perjantai (taas). Takaisinkin pitää ajaa, majapaikkaa en varannut ja la-aamuna oltava tikkana "palveluksessa" taas...Ei sitte taajuus Camelit jalassa tuonelan portille 8,4:nMä taidan kurvailla omia polkuja paikalle, satoi tai paistoi![]()
promillen pohjilla![]()
![]()