Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sulle vapautui paikka Naakan tilalleTää ilmoittautuis yhtä peruutuspaikkaa täyttämään ja mulle riittää pelkkä laudepaikka pakaroille.![]()
Vapautui paikka, tervetuloaJonotetaan peruutuspaikkaa![]()
Paikka siulle varattuPeruutuspaikka mulle jos tulee!![]()
KiitosVapautui paikka, tervetuloaJonotetaan peruutuspaikkaa![]()
![]()
Elikkäs maksuohjeet löytyvät nyt ketjun ensimmäisestä viestistäMitenkäs tuon maksaminen sujuu?
HOX HOX HOX MULLE YÖPAIKKA JA MUNKKIKAHVIT!Paikka siulle varattuPeruutuspaikka mulle jos tulee!![]()
![]()
varattu majoitusHOX HOX HOX MULLE YÖPAIKKA JA MUNKKIKAHVIT!Paikka siulle varattuPeruutuspaikka mulle jos tulee!![]()
![]()
Vaikka munkkikahveja ei kyllä tarvinnut varata mutta jos joku muu syö minunkin![]()
paikka varattuSaiskos seuraavan peruutuspaikan? Oisko mitään mahkaa?
Kiitos Jassu vinkistä, näin teenPizza Nro 2 tänne.
Vinkki: keksi kaikille pizzoille joku sopiva tasahinta (vaikka 10e) ja laskuta pizzat kaikilta etukäteen saunamaksujen kanssa. Vähentää härdelliä ihan kivasti kun kaikki on pitänyt maksaa etukäteen.
Joo, muulle pizza 1. Meat Lover sis. kebab, pepperoni ja kinkkuUpinniemen Sotilaskodista pizzaa etukäteen tilattuna, kukin joka pizzaa haluaa syödä niin voi valita mieleisensä vaihtoehdon seuraavista pizzoista ja ilmoittaa tänne ketjuun että minkä pizza vaihtoehdon valitsee:
1. Meat Lover sis. kebab, pepperoni ja kinkku
2. Tropicana sis. kinkku, ananas, aurajuusto
3. Margarita sis. tomaattikastike, mozzarella, punasipuli
Pizzan hinta 8e, ovat hyvänkokoisia ja vielä parempia kuin kotipizzan pizzat![]()
Toimitan ennakkoon pizzatilauslistan sodeen, ilmoitathan viimeistään 10.8. pizzavalintasi.
Ja JOS on oikein iso nälkä niin omat makkarat mukaan, grillausmahdollisuus on!
Joo, tässä jokusen vuoden tapahtumakokemus takanaKiitos Jassu vinkistä, näin teen![]()