Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No katsos vaan, siellä minäkin osuuteni suoritin, lukuunottamatta 3kk RTK-komennusta stadissa. Tuolla upinnimessäkin tuli paukuteltua satamillisillä. Njoo, se näistä hylsyistä....No joo, ehkä herkesin vähän liikaa muistelemaan menneitä; enhän minä tosissaan......ja mua kun aikanaan korpes että "jouduin" Vaasaan.![]()
Taitaa olla ihmiselle ominaista sellainen, ettei se aina itse ymmärrä kuinka hyvä tuuri välillä onkaan![]()
![]()
Tuliskin muuten just se kessun jämistä puuttuva 1 pv lisää...Kai tosta saa kertauspäivämerkinnän passiin?
No,hyvä! Teen OPTION kahdesta petistä. Toinen peteistä Musta-Pekalle! Emme nuku samalla "sohvalla"!![]()
Sen verran lisäselvittelyä tein, että varuskunnassa mahdollisuus majoittua 15 hlöä tarvittaessa, hinta n. 15e/hlö. Ja nämä yöpaikat menee sitten ihan ilmoittautumis järjestyksessä --> nopeat syövät hitaat!
Sotilaskotiinkin soitin niin siellä on sitten tuoreet munkit ja kaffet hintaan 2,50e/hlö tarjolla ennen saunomista![]()
mutta näin!
Anteeks kamalasti, menee ihan offtopic mutta pakko puuttua.Sotilaskotiinkin soitin niin siellä on sitten tuoreet munkit ja kaffet hintaan 2,50e/hlö tarjolla ennen saunomista![]()
Tarkennusta tuohon munkki+kahvi(tee) hintaan... jos linjastosta ottaisimme suoraan, hinta ois 1,20e yhteensä mutta nyt tällä että etukäteen tilaan ja varmistan että kaikille riittää munkkeja niin hinta on "tarjoiltuna" tuon 2,50eAnteeks kamalasti, menee ihan offtopic mutta pakko puuttua.Sotilaskotiinkin soitin niin siellä on sitten tuoreet munkit ja kaffet hintaan 2,50e/hlö tarjolla ennen saunomista![]()
Melko kalliiksi on sotkun munkkikahvit menneet, taikka sit on päivärahat nousseet pilviin
VarattuKirsi, varaatko mullekin yöpymispaikan.