• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org. goes to saunailta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ~Candice~
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pärnussa tuolloin...
ghostface.gif

Tuli kyselyitä hinnasta, niin saunan hinnaksi tulee n. 5-10e/hlö riippuen siitä miten iso porukka tulee
smile_org.gif

Informoin tarkemmin ku ajankohta lähestyy!

No olishan se kiva päästä Öpiksen sotkuun munkkikahville 30v.
tauon jälkeen. Otetaankos vanhoja merisotapoikia mukaan? Voisin vaikka laulaa pari reipasta merimieslaulua....
bawling.gif
no, ehken sittenkään.
Kuulostaa kivalta; laitan kalenteriin. Tosiaan pitkä aika vielä joten varmasti ei uskalla luvata....

Kieltämättä tämä kuulostaa oikein houkuttelevalta, kun vielä sattuu olemaan rannikkotykistön tulenjohtaja, niin se melkein velvoittaa osallistumaan.

Katsotaan kuitenkin lähempänä tarkemmin.

//Andy

Todellakin kiinnostaa, jos vaan löytyy omasta kalenterista tuolloin aikaa. Alustavasti merkattu kalenteriin
062802jumpie_prv.gif

t.Tonza

Kieltämättä tämä kuulostaa oikein houkuttelevalta, kun vielä sattuu olemaan rannikkotykistön tulenjohtaja, niin se melkein velvoittaa osallistumaan.

Katsotaan kuitenkin lähempänä tarkemmin.

//Andy
Jos saadaan kasaan muutama laivaston mies ja samoin rannikkkotykistön/jääkärien tms, niin pannaanko pystyyn jo perinteeksi muodostunut 30v välein pidettävä viestijuoksu:
munasillaan Öpiksen urheilukentällä osallistujamäärä/joukkue x 200m?
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif

......ja mua kun aikanaan korpes että "jouduin" Vaasaan
biggrin.gif
.

Taitaa olla ihmiselle ominaista sellainen, ettei se aina itse ymmärrä kuinka hyvä tuuri välillä onkaan
tounge.gif

Ilmoittaudun aikuisten oikeesti mukaan sauna-iltaan.
Tokavika lomapäivä tuolloin, joten saunomisen ja grillailun,
kilpajuoksun ym. kera loma päättyisi mukavissa merkeissä, vai??

Joo, mä kans varaan näin alustavasti tuon päivämäärän, ollaan silloin jo takas Pärnusta!! Olis mukava päästä vähän tutustumaan muihin mopoileviin, ku ite on uusi...

Back