• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org. goes to sauna vol 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ~Candice~
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tarviiko kukaan kyytiä saunailtaan  
062802moto_prv.gif
autolla itse asun rajamäellä nii kyytiin mahtuu 5 tyyppiä  
033102beer_1_prv.gif
ja pääse ehkä takaisinkin päin...
bowdown.gif

En tiiä onko menny multa ohi..., mut onkos tuolla
pyyhkeet firman puolesta vai otetaanko omat?

withstupid.gif

Heiii!!!

Yksi maksu puuttuukin edelleen, sain juuri tarkistettua!

Whoooops!
crazy.gif

Ja sitten, löytyisikö tästä porukalle ns. vetäjää lauantaille? Voi olla etten itse pääsekään paikalle ollenkaan
sad_orig.gif

Jos vetäjä löytyy niin otatko yhteyttä puh/yv:llä!

Tarkennusta lauantaihin:

Eli viestin ensimmäisestä viestistä löytyy paikan tiedot ja osoite.

Ruokailu tapahtuu buffet tyylisesti ja omia juomia saa ottaa mukaan!

Pyyhkeitä ei ole eli omat mukaan!

Mutta nyt tarvittas joku joka ns. katsoisi vähän porukan perään jos en itse pääse paikalle, eli yhteydenottoja piakkkoin minun suuntaan!
smile_org.gif

Näyttäis siltä että tulee oltua keskustassa jo hyvissä ajoin... ketään lähdössä etkoille jonnekin baariin?

Näyttäis siltä että tulee oltua keskustassa jo hyvissä ajoin... ketään lähdössä etkoille jonnekin baariin?
Ehdoton ehkä osallistumisesta etkoille. Riippuu siitä kaatuuko kouluhommat vielä lauantaina kovin pahasti päälle. Mutta tod. näk. siinä neljän kieppeillä saattaisin ehtiä keskustaan.

Joo, meikä ainakin vois lähteä parille
033102beer_1_prv.gif

Varmaan joku Kallion kuppila ois paikallaan... ehdotuksia?

Kalliosta ei niin hirveästi ole kokemusta... ja käytyjen baarien nimet ei ole jäänyt mieleen. Heittäkääs joku nyt vaikka siitä Helsinginkadulta joku sopiva baari niin mennään sinne istuskeleen neljän aikaan
smile_org.gif

Siitä olis kohtuullinen matka tonne saunalle.

Lepakkomies kurvissa on meikän mielestä asiallinen paikka, niin hinnan ku viihtyisyyden kannalta...
buttrock.gif

Siit on helppo jatkaa ratikoilla saunalle.

Tulossa ollaan
033102beer_1_prv.gif

Meikäläinen on varmaan tavoilleni uskollisesti pukeutunu mustiin + sininen talvitakki...

Nii, tosiaan tonne ei kannata paljoa ennen neljää tulla, koska ainaskin sivujensa mukaan aukeaa just neljältä
cool.gif

Yritän myös ehtiä paikalle ennen saunaa. Taklatkaa kun paikalle ilmestyy pitkätukka nahkarotsi päällä ja huivi päässä. Zpeten sentään hyvässä lykyssä tunnistan.

Meikäläisellä näyttää menevän automatkailuksi joten yritän suoriutua saunapaikalle sauna-aikaan.

Toki, jos joku on Kirkkonummen suunnasta tulossa, kyytiin mahtuu muutama henki.

Täältä "pääkaupungin" sivulta Hyvinkäältä yritämme tulla ORG:n jäsenen (RY:n) kanssa tulla saunomaan! Toki minä olen ns kyytiläinen! Nyt juuri harjoittelen alkoholin nauttimista?
Olemme "messissä" noin klo 18.
See you,,,,,

Täältä "pääkaupungin" sivulta Hyvinkäältä yritämme tulla ORG:n jäsenen (RY:n) kanssa tulla saunomaan!  Toki minä olen ns kyytiläinen! Nyt juuri harjoittelen alkoholin nauttimista?
Olemme "messissä" noin klo 18.
See you,,,,,
Se on hyvä harjotella ennen urheilusuoritusta, mutta kannattaa varoo, ettei lipsahda ylikunnon puolelle.
tounge.gif

Meikäläinen on varmaan tavoilleni uskollisesti pukeutunu mustiin + sininen talvitakki...
Musti parka. Näin eläinystävällisenä sydäntä riipii, mutta paikalle se on tultava.
Tämä pyrkii siis ennen saunaa Lepakkomieheen. Siitä sitten kulman takaa kaupasta voimajuomaa saunomisen varalle ja kolmosen ratikalle Alppilaan.

Back