• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! goes to mutkat ja Hovimäki sauna 26.7.11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jammuu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mutkat tarkistettu. Muutamassa kohdin oli hiekkaa, mutta unohdin harjan matkasta joten jäivät sinne. Paikat on kuitenkin muistissa
smile_org.gif
.

Kauheesti olin tulossa mukaan kunnes muistin et mulla on osteopaatti klo 18...
sad_orig.gif

Antti tulee myös saunaan, joskin toisesta suunnasta ja eri reittiä.

Eiköhän me nyt vaan ainakin yritetä lähteä saunomaan. Ja tosiaan matkavauhtina pidetään rauhallista sekä leppoisaa, ettei ketään tarvitsisi poimia ojista.

Pitää varmaan soittaa Sammakkomiehelle.

Päätetään Go vai No Go n. klo 14. Tää on aika helppo reissu siirtää toiselle ajankohdalle, joten jos keli näyttää huonolta niin siirretään suosiolla.

Miten voikaan olla noin erilaiset sääennusteet?
nixweiss.gif
Silti luotan enempi ilmatieteenlaitoksen poutakeliin. Siinä sateet pysyy Viron puolella.

Go -päätös
062802moto_prv.gif

Ilmatieteenlaitos on niin vakuuttunut siitä ettei sada, joten uskokaamme heitä. Jos lähtöpaikalla sää näyttää ihan kamalalta, niin harkitaan vielä tarvittaessa uudestaan.

Ehkä tämä uusi uskaltautuisi käväisemään Somerolla. .. Tosin suoraan ja eri reittä, Bemböle kun ei ole aivan matkan varrella  
sport05.gif

Mulle napsahti takarenkaan asennus klo 17.30...
jouduin siis passaamaan. Saunokaa mun puolesta!

No voihan jummijammi. Pahus kun ei ollu läppärii mukana Alastarossa, eikä huomannu kännystäkään foorumia pälyillä. Olisin koukannu tulomatkalla tonne saunaan.
nixweiss.gif

Kiitos järkkääjille. Tää reissuhan meni hyvin. Sauna oli kuuma, vissy kylmää ja vielä lämmintä makkaraakin oli tarjolla.

Ens kerralla voikin sitten jo ennen lähtöä katsoa, onko muita tulossa samalta suunnalta ja sitten kerätä porukka kasaan, eikä vasta paluumatkalla.

Allekirjoittanut kiittää mukavista mutkista ja seurasta! Vaikka kotimatka hoituikin tyyliin lonely rider, joutui jälleen kerran toteamaan, että kotoa kannatti poistua
biggrin.gif
. Eikä paljon puhuttu sadekaan tullut kiusaamaan reissua.

Kiitoksia saunareissusta. Reitti oli hieno, sää oli hieno ja seura loistavaa. Hieno reissu kaikin puolin.
smile_org.gif

Tässä vielä ajettu reitti.

Mukava reissu, kiitokset. Kyllä kannatti kiirehtiä mukaan, johan tässä ehti 6 vuotta kulua edellisestä Orgin ajelusta.
biggrin.gif
062802moto_prv.gif

Back