• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! Goes Tallinna vol.11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suzukai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Makeka sanoi:
siinä kapakissa oli jotenkin hassuja ruokajuomia, tunsin hassusti itsekin olon aika notkeaksi :blink:

Se tequila ruokajuomana toi nukkumatin kylään meikäläiselle liiiian aikaisin. Siihen saakkka oli hauskaa.

Mukavaa porukkaa kaikki vaikka ketään en ollut aiemmin tavannutkaan. Ensi vuonna uudestaan :bisseä:

Huh... uskon, että huomenaamulla on jo ihmismäinen olo. Kylläpä on taas ollut lyhkäisiä (pe-su) tai saatanan matelijapitoisia (su-ti) öitä. Ja ristus, mitä painajaisia.

Sodoma, Gomorra, Babylon, helvetti, kiirastuli, tuska, ahdistus, synti. Kaikki edellämainittu alkaa olla jälleen taakse jäänyttä, ja voipi ruveta keskittymään jouluun, enkeleihin ja sensemmoiseen skeidaan.

Joidenkin alkuasukasheimojen mukaan olen saavuttanut erittäin pyhän tilan tässä viimepäivinä, mistä kiitos kuuluu osittain reissuseuralle. Unohtuipa mainita.

Kiitoksia kaikille, ensimmäinen reissu "niiden mopopoikien" kanssa ilman mopoja.

Ilmeisesti joku yritti varoittaa mitä tuleman pitää...

WP_000208.jpg

....en joko uskonut tai ymmärtänyt ja yhtäkkiä piti mennä aamiaiselle? Ehkä mä ens kerralla oon jo semipro. Kivaa kuitenkin oli ja tuli todettua että Turustakin saattaa tulla ihan mukavia tyyppejä. Olen kuitenkin mieluummin sieltä kainalosta jolla ei ole sitten niin minkään näköistä funktiota :grin:

Kiitos myös minultakin kaikille osallistujille. Matkat, majoitus, saunominen sekä ruokailu oli järjestetty hienosti.

Ai en ollutkaan ainut jolla sunnuntai ilta oli vasta laskuhumalaa ja varsinainen krapula alkoikin vasta maanantai aamuna, se kuuluisa vapina. Nyt tosin alkaa tuntea ittensä jo normikuntoseks.

PS. Joo, pari juomaa ois voinu jättää väliin ku meni Villen ja dmachinen kanssa sunnuntain aamupalaan asti se dokailu. Kiitos ja anteeksi. :grin:

Murina sanoi:
Kiitoksia kaikille, ensimmäinen reissu "niiden mopopoikien" kanssa ilman mopoja.

Ilmeisesti joku yritti varoittaa mitä tuleman pitää...

WP_000208.jpg

....en joko uskonut tai ymmärtänyt ja yhtäkkiä piti mennä aamiaiselle? Ehkä mä ens kerralla oon jo semipro. Kivaa kuitenkin oli ja tuli todettua että Turustakin saattaa tulla ihan mukavia tyyppejä. Olen kuitenkin mieluummin sieltä kainalosta jolla ei ole sitten niin minkään näköistä funktiota :grin:

Jätkä jäi sensuurin jalkoihin :grin:

Kiitokset kaikille kivasta reissusta :) Nenäliinajoutsenet tuli TAAS tehtyä... Ensi vuonna uudestaan!

Niin ja järjestelytoimikunnalle kiitos hyvin järkätystä reissusta!

Ja ihkuparille suukko ja hali <3

Back