• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG Goes Tallinna 2016 22. - 23.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zapster
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
wanico sanoi:
Just siksi meillä on mukana poikkeuksellisen pätevät oppaat.
Uskon näiden mimmien+jätkien kykyyn rakentaa aloittelijan vaatimustasoon sopivan hauskan radan.

Erään practical-seuran monivuotisena kouluttajana ja itse lajia yli 8 vuotta harrastaneena epäilen vieläkin, mutta toivon toki että saavat homman vedettyä turvallisesti pulkkaan :)

Jassu sanoi:
itse lajia yli 8 vuotta harrastaneena epäilen vieläkin

Noin pitkällä kokemuksella ainakin mimmit lienee varmasti sulle kansainvälisistä kisoista tuttuja?

Ja herrat aloitteli sun kanssa samoihin aikoihin.
Tuon practikalin käytännönkokeen kaverit taisi suorittaa kolmella stagella: Hertsikka, Itäväylä, Alppila.

Holtsu missä sä luuraat? Otatko haasteen vastaan, vai siirrytäänkö seuraavaan uhriin?

Seuraavia hyviä targetteja voisi olla vaikkapa Riisor, Tiggeri tai Jaska.
Isoipana miinuksena hepuissa pidän sitä, että noista jokainen saattaapi oikeasti osata ampua...

Mites on, löytyisikö porukalta mielenkiintoa Tallina Legendsiin, yhdistelmä historiaa, legendoja, näyttelijöitä, nukkeja, kauhua ja hupia? Ryhmälippuun vaatimus taisi olla kuusi henkeä, ja spektaakkelia pukkaa. Olin hieman samantyyppisessä esityksessä Rakveren linnassa taannoin ja oli oikein näpsäkkä setti.

Huuteloikaa jos kiinnostaa, voin kysellä saatavuutta josko tehdä kultturelli yhteisretkue tuonne vähän saapumisen jälkeen ja ennen kylpyleikkejä.

Makeka sanoi:
Mites on, löytyisikö porukalta mielenkiintoa Tallina Legendsiin, yhdistelmä historiaa, legendoja, näyttelijöitä, nukkeja, kauhua ja hupia? Ryhmälippuun vaatimus taisi olla kuusi henkeä, ja spektaakkelia pukkaa. Olin hieman samantyyppisessä esityksessä Rakveren linnassa taannoin ja oli oikein näpsäkkä setti.

Huuteloikaa jos kiinnostaa, voin kysellä saatavuutta josko tehdä kultturelli yhteisretkue tuonne vähän saapumisen jälkeen ja ennen kylpyleikkejä.
Jep, kiinnostaa. Näytti olleen 6-15 henkeä ryhmään.

No mikä ettei. Juu jos vaan jotenkin on viälä henkissä.:dunno:

Tää sopii mun juomakulttuuriini paremmin kuin ampuminen, eli mukana jos saadan ryhmä kasaan.

Laske mukaan, jos järjestyy

Liput tuonne maksavat ovelta 16 €, show kesto noin 40 minuuttia. Tällä porukalla voimme hyvin saapua tuonne ilman ryhmävaraustakin.. Otetaan yhteistallustelu hotellilta?

Noin pitkällä kokemuksella ainakin mimmit lienee varmasti sulle kansainvälisistä kisoista tuttuja?

Holtsu missä sä luuraat? Otatko haasteen vastaan, vai siirrytäänkö seuraavaan uhriin?

Täällä! Mut joo, sori, tämän mä skippaan. Seuraava uhri kehiin.

Holtsu sanoi:
Täällä! Mut joo, sori, tämän mä skippaan. Seuraava uhri kehiin.

Harasoo, en olis uskonut että jänistät näin halpaa päänahkaa. :polonen:

Onkos kumpikaan T. H. Tallinnassa?
Ampuminen on kognitiivisesti niin yksinkertainen suoritus, että nyt kannattaa experimenttiä lähteä toteuttamaan.

Suurin tähtääminen tällä reissulle tulee siitä, kun yrittää olla kusematta kengilleen. Ampuminen jää väliin, mutta toivottavasti järjestyy, niin saavat reissulleen maustetta ne harvat, jotka niin tahtovat.

Vaan onkos huonejako jo tehty?

JMH sanoi:
Suurin tähtääminen tällä reissulle tulee siitä, kun yrittää olla kusematta kengilleen. Ampuminen jää väliin, mutta toivottavasti järjestyy, niin saavat reissulleen maustetta ne harvat, jotka niin tahtovat.

Vaan onkos huonejako jo tehty?

Tartut vaan rimaan reilulla otteella ja korotat sitä noin 10 cm ni ollan jo varpaiden sijaan paljon lähempänä posliinia.

Ja samaa mieltä kuin herra heinäkuu; huonejako esiin, niin ei tarvii haamuja haastaa.

Lähteekö Sara, Harza ja Velmu räiskimään?

Entä .Orgin oma Vito Corleone; Motoristorante, ainoa meistä joka tietää mitä pizzassa tarkoittaa päätäyte.

wanico sanoi:
Entä .Orgin oma Vito Corleone; Motoristorante, ainoa meistä joka tietää mitä pizzassa tarkoittaa päätäyte.
Olin kyllä tulossa reissuun mutta tuossa joku aika sitten sain K-sedältä tarjouksen josta ei voi kieltäytyä. :smoking:
Tarjous liittyy firman sisäisiin liikeneuvotteluihin mitkä käydään suurehkolla Välimeren saarella (jonka "pääkaupungin" nimi alkaa muuten P-kirjaimella)
- en voi mennä sinne darrassa ja/tai hikoilevana, pitää olla skarppina kunnes liiketoimet on saatu hoidettua loppuun.
Joten tää örkkireissu jää nyt sitten väliin tällä kertaa... (vaikka Vesku tuolla aiemmin tarjosikin eriluotettavaa moraalinvartiointia sunnuntain paluumatkalle) :paikallatuulee:

Tässä kans yksi kiinnostunut.

Tästähän on kehkeytymässä varsinainen historia ja kulttuurimatka. Ei muuta ku lisätään pökköä pesään.
Nyt tarjolla pukinkonttiin joulun peläyin lahja. Ja vielä omistuskirjoituksella.

Ennakovaraukset privalla, tai tähän ketjuun.

Kriisi kerkesikin jo riemuitsemaan kun Joulun markkinointi on jo alkanut.

Onhan Joulussa se hieno puoli että talven selkä on taittunut ja valoa kohti mennään kovaa vauhtia.

Jingle balls Jingle balls, eipä muuta ku rikoksia konttiin.
Taattua Sipilää ja Lönnqvistiä, kyllä parrat ja pärinä Jouluun kuuluu vaikka itselle ostaisi.

Back