• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! Goes Tallinna 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suzukai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
shwoomie sanoi:
Mulla oli vanhentunu passi ja jarnolla kai pelkkä ajokortti ja ite sain 80e minkä olis voinu kuulemma maksaa heti tai odottaa laskua mitä muuten vieläkin odotellaan :D jos oikein muistan niin jarno sai 120e sakkoja

Nyt joudutkin suoraan tiilenpäitä lukemaan maksamattomien sakkojen takia :WAZAAP:

wanico sanoi:
закуска maksettu.
Määkimisallergiaan vedoten voisin ottaa alkupalaksi vuohenjuuston sijaan suolakurkkuja hunajaa ja wodkaa.

Mites perjantain etkot, onko tietoa mihin aikaan kannattaa valua mestoille, että pääsee vielä suht kesyllä jonottamisella sisään?

Jos sinne joutuu yli 25 min. venaamaan lähden mielummin uu kalevaan tai elmoon.

Viime vuonna taisin poistua paikalta joskus puolen yön aikoihin ja siihen mennessä ei ollut jonoa näkyvissä kertaakaan kun ulkona kävin röökillä.
Mitään virallista aloitusaikaa ei ole, viime vuonna klo 20 jälkeen kun itse saavuin oli paikalla jo kymmenkunta tyyppiä, eli aiemminkin kuin klo 20 voi Dublineriin kömpiä pöytiä valloittamaan.

W-P sanoi:
Myydään matka Tallinnaan ; 1 hengen huone + ruokana broilerinrintaa.

En ikävä kyllä enää muista paljonko setti maksoi, mutta laitetaan nyt hinnaksi vaikka 50€.

Kaupat syntyy ensimmäisen Heppin kanssa. Ostaja ilmoittaa järjestäjälle matkustajan nimen vaihdosta ja omat henkilötietonsa.

Hep :) Jos ei kukaan muu oo viel kerinnyt.

W-P sanoi:
Myyty sinulle. Laitan tilinumeroni YV:nä. Siirrä rahat tililleni kunhan ehdit. Ilmoitan järjestäjälle kaupasta ja ilmoita sinä omat tietosi.

Hauskaa matkaa.

Voi kun hienoa :jippikaijee: Maksan heti :) Ja ilmoitan tietoni järjestäjälle :) Kiitos, tää reissu tulee tarpeeseen :polonen:

GuessWho sanoi:
pahus, pitääkin kaivella esille "vitsejä ja vittuilua turusta turkulaiselle" kirjanen...

Kerro lisää sillä...

8.jpg

...katoin muuten tuon reittikartan hotlalta ravinteliin... :kääk: vaarallisen monta mutkaa - joten jos siirtyminen tapahtuu letkassa niin merkataan ne risteykset :rant:

Mikä on todiste siitä, että joskus ennenmuinoin Ahvenanmaalaiset paneskeli norppia?

-Turkulaiset

P.S. Anteeksi

Viimeksi muokattu:
shwoomie sanoi:
älkää kiusatko GW:tä se on jo vanha rouva eikä sillä pakosti pumppu kestä moista :D

varo sanojas tai mä soitan tänäkin vuonna Tallinnan tulliin että sun papereissas on jotain häikkää... :smoking:

Viimeset mahollisuudet lunastaa paikka ruokailuun rupee olee käsillä, sunnuntaina menee kauppa kiinni sen osalta. Viimesetkin halukkaat nyt herätys.

2x liput(Mikris)=1x2hh ostettu.
1x jäsenyys(Tomppa_1)ostettu.
2x menu 3 ostettu.
Olikos tämä nyt sitten tekemistä vaille valmis?

T: Antti R.

Aamies sanoi:
2x liput(Mikris)=1x2hh ostettu.
1x jäsenyys(Tomppa_1)ostettu.
2x menu 3 ostettu.
Olikos tämä nyt sitten tekemistä vaille valmis?

T: Antti R.

Tämän ketjun ekasta viestistä löytyy upotettuna pdf-tiedosto, jossa on aikataulut ja kartta. Se kannattaa lukea vielä läpi ennen lähtöä. Muuten näyttäisi paketti olevan kasassa :)

Ruokaa ostettu, lepääminen aloitettu, henkinen valmistautuminen aloitettu, käytännöntoimet retuperällä. No, oon mä ennenkin matkustanut kevyesti..

Mutta asiaa, ostakaapa nyt ne safkat ettei tarvii maanantaina rutista että unohdin, oho joko se meni, vieläks ehtii. Ruokailu(kin) tällä porukalla on viihdettä, ja syödä pitää jotta jaksaa...

Rouva kuittaili meille eväät joten mukana ollaan ravintoitumassa :) karitsat ja kanat maistellaan :) ehkä jopa tutustutaan pikkusen Viron juomakulttuuriinkin :)
:bisseä:

Back