• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! Goes Tallinna 2011 vol. 10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ~Candice~
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tääl ollaan
033102beer_1_prv.gif

Hyvin jos käy, nii myös kotia päästään  
bowdown.gif

TALLINNASSA ollaan ja kivaa on,oli vaihdetaan hotellia.(Kaveri ja allekirj.)

Kaikki meni hienosti suuri kiitos hallitukselle ja seuralaisille!
biggrin.gif

Vuonna 2012 uudelleen!
062802jumpie_prv.gif

Kotia jouduttu...  
033102beer_1_prv.gif

Kiitokset ja anteeksipyynnöt kaikille osaanottaville, paitsi sille belsebupin kätyrille, joka oli kiertäny repussa olleen Fireball-likööri pullon korkkia 1/4 kierroksen auki... Kaikki repussa ollut on mukavassa, 'joulunaikaan' sopivassa, kanelintuoksuisessa sokeri-viina-tahmassa  
062802jumpie_prv.gif

Olihan taas reissu, tästäkin reissusta saa monta hyvää tarinaa
smile_org.gif

Kiitokset järjestäjille ja kanssaretkeilijöille, tiedoksi muuten että tuo aivan saakelin hieno kunniajäsenen plakaattikin kotiutui ehjänä (vaimon neule antoi henkensä ehjyyden puolesta. Plakaatti 1 - Neule 0).
smile_org.gif

Kiitos ja anteeksi!

Brenkku kiittää ja kuittaa. Stetsonkin selvisi tallessa kotiin asti. Tosin junassa konduktööri sanoi, että se oli hirvein hattu mitä se oli ikinä nähnyt.
thumbs-up.gif

Suuret kiitokset järjestäjille ja matkanjohtajille! Mennäänhän ensi vuonna taas?

Iso kiitos järjestäjille ja muille toteutukseen osallistuneille. Oikein mainio ensimmäinen Org-risteily.

Mukava nähdä vanhoja tuttuja ja muutama uusikin naama tuli tutuksi.
smile_org.gif
Seura oli hyvää ja sitä oli riittävästi...tuli juotua,naurettua,juotua,tanssittua, "uitua",juotua..
biggrin.gif

Kaikille vinkiksi Baltic Princess:in venäläisrafla, josta sai suussa sulavat sapuskat - aivan loistotasoa.
thumbs-up.gif

Kiitokset kaikille tästäkin suunnasta.
Hauska ja hieno reissu kuten aina ennenkin (-1), aitoa .ORG! laatua.
Nukkumaan pitäisi kai vääntäytyä...

Mä painan duunii ja teen ppt esitystä. Miks siellä gaalaillassa ei ollut vitun idiootti kategoriaa, niin oisin mäkin voittanut jotain.

Musta muuten tuntuu, että sen nuhruisen taksimersun kuski kusetti mua jotenkin. Maksoi vajaa neljäkymppiä hotellilta lentokentälle.

Minkä Tallinnassa hukkaa, on turha etsiä Helsingistä.

Tuliaisina kotiutui 4 litraa Remy Martinia ja tyhjä lompakko.

Tosiaan ois ollut järkevää varmaankin ottaa ainakin tää päivä vapaaksi. On meinaan todella mukavaa istuksia töissä.
biggrin.gif
Not!
ghostface.gif

Kivaa oli, taas! Ruoka oli tosi hyvää, eikä tarvinnut piparia järsiä, juustokakusta pisteet ravintolalle. Seura oli taattua org -laatua, ihan huippua.

Eilen illalla uni tuli oikein hyvin, 12 h unien jälkeen voi todeta että rankkoja reissuja..

Nyt on monta syytä olla onnellinen:
- olen hengissä
- olen yhtenä kappaleena ilman ulkoisia vammoja
- kun luulin hukanneeni pankkikortit ja visat, säästyi rahaa
- en hukannutkaan tavaroitani (vastoin kaikkia todennäköisyyksiä)
- sain tuliaisiksi itselleni lempitupakkaa!
- sain kotiin tulisisiksi itseni sinne kohtuullisella aikataululla ja kohtuullisessa kunnossa.
- näin pitkästä aikaa kaikkia ihania tyyppejä!

Joten, tällä hetkellä iloitsen, älkää muistuttako mistään mitä en ehkä haluaisi tietää. Antakaa minun olla onnellinen.

Kiitos kaikille!

Back