• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG Goes Tallinna 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juuh, kyllä se siellä on... Ongelmana on vaan ollut, ettei sinne mahdu ilman ennakkovarausta
sad_orig.gif
. Tiedä sitten onko lama vähentänyt matkustajamääriä sen verran, että nykyisin sopii
nixweiss.gif
.
No nyt vasta tajusin katsoa, että lähtö on jo klo 09:00... Jos tuo aamisen varaus ennakkoon jotenkin järjestyisi niin kiinnostaisi minuakin.
Myyntipalvelun numerosta varmaankin onnistuu aamiaisen varaus. Luulisin että jokainen aamiaista halajava voi itse sen varata, uskon että matkavastaavilla riittää puuhaa muutenkin.
Jeps, soitin tuonne myyntipalveluun. Yksittäinkin saa itse varattua paikan, laskun saa sähköpostilla. Tosin enää on vain 11:15 kattaukseen tilaa.

Jeps, soitin tuonne myyntipalveluun. Yksittäinkin saa itse varattua paikan, laskun saa sähköpostilla. Tosin enää on vain 11:15 kattaukseen tilaa.
Samoin tehty täällä. Myöhäiseksi aamiaiseksi / brunssiksi tuo menee, mutta ehtiipähän nauttimaan alle pari aperitiiviä
biggrin.gif
.

Nyt olisi sitten vapaat paikat luovutettu pois, eli eipä enää käy ilmot

Onko tietoa tuosta ruokailun aikataulusta. Mihinkäs aikaan se on? Pitäähän ehtivän ihmisen hommata tällekin retkelle minuttiaikataulu.
biggrin.gif

Menomatkalle mukaan tulen Rekan kanssa, takaisin kuitenkin samana päivänä. Kova viritys, että saataisiin muitakin Bandu foorumilaisia mukaan.

Back