• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org goes Tallinn 4.–5.11.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
(tumeetti @ Loka. 28 2006 sanoi:
http://www.moottoripyora.org/iB_html/non-cgi/emoticons/smile_org.gif[/img]]Erikoista porukkaa, erikoiset huolet. Ilman esiliinaa tutustut väkeen paljon paremmin, etkä nyhvää sen kanssa nurkassa.
smile_org.gif
Tää on muuten NIIN totta. Been there, done that  
wink.gif
.

Satu, ny kyllä lähet noiden messiin ihan reteesti vaan ittekseen. Ei noissa tyypeissä ole mitään jännitettävää
smile_org.gif
.

Ihan naispuoleisesta kaverista kyse..on vaa niin orpo olo lähteä ku ei ketää tunne.. Mut kerran tääl vaa eletään,kai se on vaa rohkaistuttava
tounge.gif
(syytän tästä kyllä orastavaa humalatilaa,jossa kirjoitan)
crazy.gif
Enhän mäkään sieltä ketään tulle mutta sinne olen kuitenkin suuntaamassa.
biggrin.gif

Laivaa kuulemma korjataan kolme päivää. Sitten se olisi taas valmis tuhottavaksi
baaa.gif

Ihan naispuoleisesta kaverista kyse..on vaa niin orpo olo lähteä ku ei ketää tunne.. Mut kerran tääl vaa eletään,kai se on vaa rohkaistuttava
tounge.gif
(syytän tästä kyllä orastavaa humalatilaa,jossa kirjoitan)
crazy.gif
Enhän mäkään sieltä ketään tulle mutta sinne olen kuitenkin suuntaamassa.
biggrin.gif

Laivaa kuulemma korjataan kolme päivää. Sitten se olisi taas valmis tuhottavaksi
baaa.gif
Ehämmääkään sieltä tunne kuin pint... mopoilupuolisesti ns. "Piipun ajoihin" osallistuneita, mutta sittenpähän tutustuu.
smile_org.gif
Ja mää oon sentään wanha ja ruma äijä, että kyl vissiin naisilla on tutustelu helpompaa?!
biggrin.gif

No jopas  
confused_orig.gif
 Taitaa olla murheitten päivä..siis kun kaverilla jonka piti lähteä kans..tuli sellasia esteitä jottei taida päästä matkaan  
mad.gif
 Olikos niitä liputtomia vielä??Mie myyn,kaverin ja ehkä jopa omanikin puis    
bawling.gif
ei oo tota rohkeutta kertyny täs vkon aikana yhtään lisää.
Se on voi voi. Miksi ihmeessä tarttet sen kaverin taluttajaksi?  
nixweiss.gif
Onhan siellä varmasti miehiä jotka  
wink.gif
auttavat sua tutustumaan muihin
tounge.gif
.
Erikoista porukkaa, erikoiset huolet. Ilman esiliinaa tutustut väkeen paljon paremmin, etkä nyhvää sen kanssa nurkassa.
smile_org.gif
Pitää paikkansa.  
smile_org.gif

Etkä varmaan ole ensimmäisiä niistä apinoista jotka kaikki tuntee, sen voin vaikka luvata. Kunhan et sammu ennen Mennessä klo 11:05  
biggrin.gif
Tosin mun mielestä joku pisti paremmaksi viime vuonna, mutta en löytänyt kuvaa... Kokemuksen syvällä rintaäänellä voi sanoa, että kyllä meitä apinoita löytyy, kovin helpolla ei 1-ketjuun pääse...
buttrock.gif

Kyllä mä näin olen nyt päättäny,rohkea rokan syö,uhkarohkea lähtee Tallinnaan
062802jumpie_prv.gif
menis vaa tää vko nyt nopsaa..mulle riittää tuo joukkuees 1-ketjus oleminen
cool.gif

No jopas
confused_orig.gif
Taitaa olla murheitten päivä..siis kun kaverilla jonka piti lähteä kans..tuli sellasia esteitä jottei taida päästä matkaan
mad.gif
Olikos niitä liputtomia vielä??Mie myyn,kaverin ja ehkä jopa omanikin puis
bawling.gif
ei oo tota rohkeutta kertyny täs vkon aikana yhtään lisää.
Se on voi voi. Miksi ihmeessä tarttet sen kaverin taluttajaksi?
nixweiss.gif
Onhan siellä varmasti miehiä jotka
wink.gif
auttavat sua tutustumaan muihin
tounge.gif
.
Erikoista porukkaa, erikoiset huolet. Ilman esiliinaa tutustut väkeen paljon paremmin, etkä nyhvää sen kanssa nurkassa.
smile_org.gif
Pitää paikkansa.
smile_org.gif

Etkä varmaan ole ensimmäisiä niistä apinoista jotka kaikki tuntee, sen voin vaikka luvata. Kunhan et sammu ennen Mennessä klo 11:05
biggrin.gif
Tosin mun mielestä joku pisti paremmaksi viime vuonna, mutta en löytänyt kuvaa... Kokemuksen syvällä rintaäänellä voi sanoa, että kyllä meitä apinoita löytyy, kovin helpolla ei 1-ketjuun pääse...
buttrock.gif
Hei tuo oli työtapaturma.... ei tule koskaan toistumaan!!

onko kukaan espoosta menossa omalla kärryllä satamaan.kattelin tossa julkisten aikatauluja ja näytti vähän kehnolta.vaihtoehdot oli klo6 tai klo7.20 satamassa.no voihan sitä tietysti ajaa pirssilläkin,mutta jos joku menossa ja autossa tilaa niin saa ilmoittautua

veikkaan eli tiedän että konalasta lähtee ainaki taksi mikä voi koukkaa jostain lähimaastosta muutamia ihmisiä kyytiin...

jos kiinnostaa oletettavasti krapulainen aamutaksi niin yv:Tä tänne ja ihmetellään asiaa..

Mulla vahvasti harkinnassa autolla satamaan tulo koska joudun sunnuntaina kuitenkin töihin heti kun laiva on rantautunut
sad_orig.gif

Noi parkkimaksut vaan nostaa karvat pystyyn...
Eli mitään en vielä vanno, mutta voi olla että autoilen, sunnuntaina en kuitenkaan voi/ehdi ketään kotiin kuljettamaan.

Täältä ollaan ainaki menos Espoosta Helskinkiin autolla ja auto jätetään kamppiin autohalliin josta sit taksilla tai kävellen satamaan.

Hei tuo oli työtapaturma.... ei tule koskaan toistumaan!!
Mä ajattelinkin että onko herra vielä hengissä kun ei ole kohdalle sattunut.  
biggrin.gif
Ja kyllähän tuo vielä näyttää potkivan.  
tounge.gif
Onhan tuo "työtapaturma" reissulla jokavuotinen perinne ollut, mutta nyt ei äkkiseltään löytynyt todisteita kuin susta....
smile_org.gif

Täältä ollaan ainaki menos Espoosta Helskinkiin autolla ja auto jätetään kamppiin autohalliin josta sit taksilla tai kävellen satamaan.
mistäs päin espoota ajelet ja mahtuuko kyytiin? tietty bensarahaa saapi hän...jos reitit menee kohilleen ja kyytiin mahtuu...  
wink.gif
Jupperista ollaan menossa. Kyytiin mahtuu kyllä.
mähän asun ihan siin kivenheiton päässä...
biggrin.gif
hieno homma jos kyytiin pääsee
thumbs-up.gif
paljos haluutte bensa rahaa.....voin laittaa privana osotteen ja puh numeron . ni voidaan sopia tarkemmin...
baaa.gif

takasin tulles mull onki kyyti...

Back