• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org goes Tallinn 4.–5.11.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Org-goes-tallin-logo%7E0.gif

Tässä se taas on. Legendaarinen, odotettu, rakastettu, unohtumaton .Orgin Tallinnan reissu.

Motorg ry järjestää "Pikkujoulu/Kaudenpäättäjäis"-matkan Tallinnaan 4.-5.11.2006. Matka toteutetaan Eckerölinen M/S Nordlandia-laivalla ja majoitus on Radisson SAS Hotel Tallinn **** -hotellissa.
Matka alkaa 4.11. klo 8.00 Helsingistä ja Tallinnaan saavutaan klo 11.30.
Paluu alkaa 5.11. klo 16.00 Tallinnasta ja Helsinkiin saavutaan klo 19.30.
Bussikuljetus sataman ja hotellin välillä mennen tullen.
Lauantai iltana nautitaan yhteinen juhlaillallinen Kloostri Ait -ravintolassa, jossa on vaihtoehtoina kolme eri menua. Ruokailu maksetaan ravintolassa erikseen. Valitse menusi MatkaInfo -osiosta ennen ilmoittautumista.

Matkan hinta:
Motorg ry:n jäsenet 69 euroa
Ei jäsenet 85 euroa
Paikkoja on rajoitetusti, joten matka kannattaa maksaa heti ennen eräpäivää, niin varmistat paikkasi. Eräpäivä ehdottomasti viimeistään 29.9.2006.

PAIKAT ON NYT VARATTU!!!

MATKA INFO

ILMOITTAUTUMINEN

HYVÄ TIETÄÄ JA AIKATAULU

mites toi ilmottautuminen,mihin mä vaimon ilmoitan vai maksanko vaan molemmat heti pois omalla nimellä

mites toi ilmottautuminen,mihin mä vaimon ilmoitan vai maksanko vaan molemmat heti pois omalla nimellä
Täytä lomake kaksi kertaa, oikeilla nimillä. Koska laivayhtiöt tarvitsevat syntymäajan ja oikeat henkilön nimet.

Ilmoittautuneiden listassa on vielä pikku bugi, ja ilmoittaumisajankohta näytää kaikille 09.12.2005, 08:01, korjataan ehkä joskus.

Wanha Pierukin tulee, mutta älkää huoliko; mä kyl väistän sivuun ihan sujuvasti!

Kyllä joudun myntämään et on tosiiiiiiiiii nopee toi sihteeri,makso heti mun ja oman matkansa !
inlove.gif
Kunnia sille jolle se kuuluu.
biggrin.gif

Se on lekendaarista et heräät aamulla puhelimen soittoon,"mä en tiedä missä mä oon" johonka lyhyt vastaus "mä en voi auttaa" ... ja puhelin kiinni.
biggrin.gif

Back