Ei ainakaan kaupassa näyttäs olevan myytävänä enää?2 paikkaa vielä jaossa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ainakaan kaupassa näyttäs olevan myytävänä enää?2 paikkaa vielä jaossa![]()
Reissuhan on lähes ILMAINEN! Johan sulla menee kotona tuon verran! Keittohan on myös lähes ILMAISTA Virossa. Siinä voi vaikka KYLPEÄ! Niin halpaa se on!Voe voe, olisi takuulla "helmi reissu".
Vaan ei tarvi noin pitkällä tähtäimellä kuvitella kokonaista viikonloppuvapaata anovansa ja budjetin järjestelykin olisi kiven alla. Tunnetusti tuommoisille kinkereille saa matkan hinnan lisäksi pistää taskuun 300e muumilimppariin![]()
Juu, laiva lähtee Katajannokalta ja laivana on Viking XPRS.MukanaLaiva kait sitten lähtee Katajanokalta eikä Länsisatamasta niinkuin aikaisempina vuosina.![]()
lippu menioho, olin sitten vahingossa ostanut yhden ylimääräsen jäsen hintaisen matkan. Eli jos ja kun nuo varmaan tuolta kaupaksi menee niin mulla olis sitten myynnissä yks jäsenhintainen matka ilman ruokia se ruoka homma on kuulemma helppo järjestää siihen lisäks.
sit vaan ei pystyny perumaan kun olin sen jo maksanu ja se ois ollu kuulemma isompi säätö![]()
Eli kun lippua tarvitset niin laita vaikka viestiä tulemaan![]()
More merrier!Mä tuun mukaan!
Mullapa on sunnuntaina synttäritki!! Kokonaista 20+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kakussa
Mitäs siihen sanotte? Mä oon ainakin ihan![]()
SopiiJos joku (nainen tai Petri) haluaa mut väkisin huonetoverikseen
Pusi PusiSopiiJos joku (nainen tai Petri) haluaa mut väkisin huonetoverikseen