• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Goes Tallinn 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jo nyt kun katselee lähtijäluetteloa, niin tässä reissussa on niin katastrofin ainekset...
biggrin.gif
Oliko tuo joku vihje vai?  
biggrin.gif
Ei mikään vihje, vaan suoraa faktaa...
biggrin.gif
Mä ainakin yritän välttää kaatokännejä
biggrin.gif
Kuka vetää tu(o)ppi nurin ekan kaadon???
biggrin.gif

Jo nyt kun katselee lähtijäluetteloa, niin tässä reissussa on niin katastrofin ainekset...
biggrin.gif
Oliko tuo joku vihje vai?  
biggrin.gif
Ei mikään vihje, vaan suoraa faktaa...
biggrin.gif
Mä ainakin yritän välttää kaatokännejä
biggrin.gif
Kuka vetää tu(o)ppi nurin ekan kaadon???
biggrin.gif
ekat pannut?

Mutta enemmän kiinnostaa se, että pitäiskö tonne ottaa touring-kumit mukaan? Vai voiko siellä vetää ihan käytettyinä ostetuilla, nopean ryhmän kumeilla? Hurjat kumminkin kaivaa taas roskiksesta jotkut ihan revenneet kumit alle ja tuuppaa niillä menemään ihan eniten.

Onneks kouluttajat veti niitä jarrutus ja väistö treenejä, niin karmeat onnettomuudet saattaa olla estettävissä jos pitää silmät auki ja mielen valppaana.

biggrin.gif

oho, olin sitten vahingossa ostanut yhden ylimääräsen jäsen hintaisen matkan. Eli jos ja kun nuo varmaan tuolta kaupaksi menee niin mulla olis sitten myynnissä yks jäsenhintainen matka ilman ruokia se ruoka homma on kuulemma helppo järjestää siihen lisäks.

sit vaan ei pystyny perumaan kun olin sen jo maksanu ja se ois ollu kuulemma isompi säätö
biggrin.gif

Eli kun lippua tarvitset niin laita vaikka viestiä tulemaan
smile_org.gif

oho, olin sitten vahingossa ostanut yhden ylimääräsen jäsen hintaisen matkan. Eli jos ja kun nuo varmaan tuolta kaupaksi menee niin mulla olis sitten myynnissä yks jäsenhintainen matka ilman ruokia se ruoka homma on kuulemma helppo järjestää siihen lisäks.

sit vaan ei pystyny perumaan kun olin sen jo maksanu ja se ois ollu kuulemma isompi säätö
biggrin.gif

Eli kun lippua tarvitset niin laita vaikka viestiä tulemaan
smile_org.gif
Toiset ottaa sit tosissaan varmanpäälle
biggrin.gif

Mutta enemmän kiinnostaa se, että pitäiskö tonne ottaa touring-kumit mukaan?  Vai voiko siellä vetää ihan käytettyinä ostetuilla, nopean ryhmän kumeilla? Hurjat kumminkin kaivaa taas roskiksesta jotkut ihan revenneet kumit alle ja tuuppaa niillä menemään ihan eniten.

Onneks kouluttajat veti niitä jarrutus ja väistö treenejä, niin karmeat onnettomuudet saattaa olla estettävissä jos pitää silmät auki ja mielen valppaana.

biggrin.gif
Entäs jos sataa?
biggrin.gif

Ostettu ja maksettu vaimolle että itelle, mutta hätähousuna unohdin valita safkat, syöttää syntymäajat ja huonetoveritoiveen (joutuu vielä vaimon kanssa samaan huoneeseen).
Mihinkäs ilmoitan puuttuvat tiedot?
withstupid.gif

Ekaa kertaa lähden Orgin ryyppyreissulle mukaan. Saas nähdä tuleeko toista kertaa
tounge.gif
No kyl sie vähän harjottelit pohjanmaalla  
tounge.gif
vai oliko se ne muut...?
Ne oli ratapäiviä ei silloin ryypätä. Sinä vaan ymmärsit tilaisuuden luonteen hieman väärin. Mutta ainakin harjoittelin, että kuinka humalainen nainen talutetaan nukkumaan tai kuinka sammunut nainen peitellään sohvalle
biggrin.gif

hmmm... paikkoja vielä jäljellä... toivossa on hyvä elää että on vielä huomennakin kun palkka kolahtaa tilille
062802jumpie_prv.gif

hmmm... paikkoja vielä jäljellä... toivossa on hyvä elää että on vielä huomennakin kun palkka kolahtaa tilille  
062802jumpie_prv.gif
Palkkahan on sun tilillä klo 00:01 joten siitä vaan heti varailemaan sitten
smile_org.gif

Mun mielestä Riikka tossa aiemmin mainosteli et oli vahingossa ostanu useammankin paikan, et kai tuolta löytyy tarvittaessa yks mesta sitäkin kautta.

Paikka ostettu ja maksettu. Sori vaan kaikki.

Jos joku (nainen tai Petri) haluaa mut väkisin huonetoverikseen, laittaa kiits spostia tai YV:tä.

Back