Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihmettelin samaa ja kysyin viisammilta. Kuulemma vain verkkokaupan ylläpitäjät näkee.Sit tyhmä kyssäri, mist näkee osallistujalistan... Maanantai -ei mun päivä![]()
En minäkään sen kummempaa listaa ole nähnyt, kun mitä nyt tässä topicissa katsellut ilmoittautuneita.Sit tyhmä kyssäri, mist näkee osallistujalistan... Maanantai -ei mun päivä![]()
Sä nyt ootkin aina ollu tommosta helposti humaltuvaa sorttia, joka ei viinaa kestäVilkaisin ihan pikaisesti suoraan kannasta tota listaa ja tulin humalaan jo tosta vilkaisusta![]()
Niin, kaupasta ei taida erikseen ylläpidolle näkyä nickit. Eikö aikaisempina vuosina listat tulleet nettiin niin?^ Saattaa olla, että huonejako tulee kaikkien nähtäville. Vähän kysymysmerkkinä - toiset kun tykkää nähdä listaa ja toiset taas eivät haluaisi omaa nimeään näkyville (ainakaan tänne nettiin).
Siis ei kai tällä reissulla nautita alkoholiaOn sellanen rytmiryhmä lähdössä, et parempi jos ei listaa julkaise
Vilkaisin ihan pikaisesti suoraan kannasta tota listaa ja tulin humalaan jo tosta vilkaisusta![]()
Yv:nä osallistujille?^ Saattaa olla, että huonejako tulee kaikkien nähtäville. Vähän kysymysmerkkinä - toiset kun tykkää nähdä listaa ja toiset taas eivät haluaisi omaa nimeään näkyville (ainakaan tänne nettiin).
Sähköpostitse osallistujille? juu, ei kiitos virallisilla nimillä yleiseen jakeluun.Yv:nä osallistujille?^ Saattaa olla, että huonejako tulee kaikkien nähtäville. Vähän kysymysmerkkinä - toiset kun tykkää nähdä listaa ja toiset taas eivät haluaisi omaa nimeään näkyville (ainakaan tänne nettiin).
Kukas sitä nyt ohjeita lukis pikku kiireessä.No niin...hätäilemällä ei tuu muuta kuin...Oho unohtu laittaa syntymäaika![]()
020380, jos sen joku tästä bongaa. Jos ei bongaa, niin sitten varmaan kyselevät![]()
Näin pääsi käymään täälläkin, jaksaako organisaatio kaivaa synttärin jäsen nro:n takaa vai kuis tehdään?
Sorry...
Mä ainakin yritän välttää kaatokännejäEi mikään vihje, vaan suoraa faktaa...Oliko tuo joku vihje vai?Jo nyt kun katselee lähtijäluetteloa, niin tässä reissussa on niin katastrofin ainekset...![]()
![]()
![]()
onks tää joku ryyppyreissu?Ekaa kertaa lähden Orgin ryyppyreissulle mukaan. Saas nähdä tuleeko toista kertaa![]()