• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Goes Tallinn 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Se on sitten taas maanantai vapaaksi...
Parin reissun kokemuksella taidan päätyä samaan ratkaisuun...
biggrin.gif

Meikäläinenkin taitaa lähteä mukaan. Mikäli oiken laskin niin nyt tulee seitsemäs "org goes tallinna"-reissu. Joten varmasti jätän maanantai päivän tyhjäksi ja pyhitän sen toipumiselle ja kotimatkalle.

Monesti miettiny "pitäs lähtee" ja sit oon heränny liian myöhään ja mietinkin että mitä muuta on ollu esteenä. Noh, firman pikkujoulut on joka vuosi samana vkloppuna ja eilen sitte tuli molemmat päivämäärät jakoon
biggrin.gif
Mut ei se oo ongelma, perjantaina pikkujouluihin ja lauantaina Tallinnaan
tounge.gif
buttrock.gif

Ja prkle jos paikat on myyty loppuun aamulla kun koneelle pääsen, niin usutan pahamaineisen "Letkan" kaikkien kimppuun, nih.

Ja kusen Radisonin muroihin.

Se elää sillä aikavyöhykkeellä et kun henkilö jonka pitää laittaa joku ruksi jonnekin sattuu heräämään aamulla, niin sit olis matkat myynnissä. Tai näin mä luulen tietäväni.

Mä jo pelästyin et olen myöhässä, mutta ilmeisesti en vielä. Tässähän se työpäivä nyt meneekin...
biggrin.gif

Noniin, otetaas takasin, kaupassa olevan ongelman takia aloitetaan uudestaan.

Pahoittelen häiriötä

Mä tuun mukaan!
Mullapa on sunnuntaina synttäritki!! Kokonaista  20+
kynttila.gif
kynttila.gif
kynttila.gif
kynttila.gif
kynttila.gif
kynttila.gif

kynttila.gif
kynttila.gif
kynttila.gif