Oo..joudunko lähtemän....![]()
Olitko muuten liikenteessä eilen? Ei sua ainakaan vastaan tullu, Treella siis. Unohtu soitella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oo..joudunko lähtemän....![]()
suunnitteilla...kyl mä olin turkkusessa toipumassa..Oo..joudunko lähtemän....
Oisiksä vapaaehtoinen?![]()
![]()
Olitko muuten liikenteessä eilen? Ei sua ainakaan vastaan tullu, Treella siis. Unohtu soitella.![]()
Eihän tätä voi missata!Jaahas... kauhunsakavat fiilikset alkaa taas nousemaan selkäpiiriä pitkin... pitäisköhän taas mennä katsomaan reisiterminaalia.
Jotakuinkin näinEihän tätä voi missata!![]()
Ajankohta on varmasti hyvä ostoksille, mutta seura ei todellakaan ole parastaJust sain muijakullan vakuuttuneeks et toi o hyvä viikonloppu tehhä Tallinnas jouluostoksia, elikkä tää ja avec mukana![]()
Kyllä mä luulen, et siinä joku onnistuu.Jotakuinkin näinEihän tätä voi missata!![]()
![]()
ja arvatkaas...
3 pisteen vihje, Tasari ei tule toistumaan, tana![]()
No arvataan, sulla on esiliina mukana niinkun viime vuonna.ja arvatkaas...
Vahinko... tai päättele itse; Tallinnan reissun päivämäärä lyötiin lukkoon ennen SMOTO:n tiedotetta oman risteilynsä päivämäärästä.Oliko tämä vahinko vai tarkoituksella, ei muistaakseni ensimmäinen kerta.![]()
Hyvähän se on, että joku pitää huolta meikäläisestäkin kun on pää pipiNo arvataan, sulla on esiliina mukana niinkun viime vuonna.ja arvatkaas...
3 pisteen vihje, Tasari ei tule toistumaan, tana
(hyvä nauraa ku itellä on aina)![]()
![]()
Noniin, nyt alkaa kuulostaa asialta. Kai sulaahulluutta lähtee kans?ja arvatkaas...
Niin, näinhän siinä taas kävi.Vahinko... tai päättele itse; Tallinnan reissun päivämäärä lyötiin lukkoon ennen SMOTO:n tiedotetta oman risteilynsä päivämäärästä.Oliko tämä vahinko vai tarkoituksella, ei muistaakseni ensimmäinen kerta.![]()