• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! goes Tallinn 2006 - kuvat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Veti kieltämättä hyvin ainakin Diren biisejä
bowdown.gif

Strippibaarista ei taideta saada mitään kuvia?
biggrin.gif
Kukas sellasessa on ollu?  
omg.gif

Jos oisin kuullu että joku ois ehkä käyny ni oisin saattanu luulla ettei siellä sais ottaa kuvia, ja jos leikitään hurjaa ajatusleikkiä että jos itse joskus edes harkitsisin meneväni niin en kyllä uskaltais kameraa taskusta ottaa..
Oot tainnu ottaa tuolla reissulla muutakin kuin kuvia... ihan vaan villi veikkaus. ;)

biggrin.gif
omg.gif

Jos oisin kuullu että joku ois ehkä käyny ni oisin saattanu luulla ettei siellä sais ottaa kuvia, ja jos leikitään hurjaa ajatusleikkiä että jos itse joskus edes harkitsisin meneväni niin en kyllä uskaltais kameraa taskusta ottaa..
Ajatusleikkinä se, että menisit jonnekin strippiluolaan on jo aivan liian hurja, mutta sen tiedän mistä hinnasta sulta vähenee vaatteita...
tounge.gif

biggrin.gif
omg.gif

Ajatusleikkinä se, että menisit jonnekin strippiluolaan on jo aivan liian hurja, mutta sen tiedän mistä hinnasta sulta vähenee vaatteita...  
tounge.gif
Tais pojat sitte löytää privattia
biggrin.gif

biggrin.gif
omg.gif

tounge.gif
Mitä mitä mitä. Strippibaarii ja privteshowta, nyt varsinki alko harmittaa et en lähteny mukaan
tounge.gif

biggrin.gif
omg.gif

tounge.gif
Mitä mitä mitä. Strippibaarii ja privteshowta, nyt varsinki alko harmittaa et en lähteny mukaan
tounge.gif
ORGin reissuilla saunassa on aina rippareita ja piipshöy. Lihaa näkyy ihan paljaaltaan ja kun juo tarpeeksi saunakaljaa, niin päässä sanoo PIIP! Helppoo.....
biggrin.gif

Hmmm... 85:stä ihmisestä 10 on julkaissut kuvansa... Vieläköhän on jotain "pommeja" odotettavissa?  
tounge.gif
Kröhöm..tuota...ööh....  
inlove.gif
Holtsun "pommeja" odotellaan edelleen ...........
biggrin.gif
Ääh, noi "pommit" oli niin suutareita, etten tiiä viittinkö laittaa mitään... tai ehkä kuvat vanhan kaupungin kauniista torista ja rakennuksista
tounge.gif

shwoomieym5.jpg

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Jätkä edustaa
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

PS. Anteeksi kuvan ottajalle lainauksesta, kuva lähtee samantein jos näin ei olisi saanut tehdä
smile_org.gif

Back