Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oot tainnu ottaa tuolla reissulla muutakin kuin kuvia... ihan vaan villi veikkaus.Kukas sellasessa on ollu?Strippibaarista ei taideta saada mitään kuvia?![]()
![]()
Jos oisin kuullu että joku ois ehkä käyny ni oisin saattanu luulla ettei siellä sais ottaa kuvia, ja jos leikitään hurjaa ajatusleikkiä että jos itse joskus edes harkitsisin meneväni niin en kyllä uskaltais kameraa taskusta ottaa..
Ajatusleikkinä se, että menisit jonnekin strippiluolaan on jo aivan liian hurja, mutta sen tiedän mistä hinnasta sulta vähenee vaatteita...Kukas sellasessa on ollu?Strippibaarista ei taideta saada mitään kuvia?![]()
![]()
Jos oisin kuullu että joku ois ehkä käyny ni oisin saattanu luulla ettei siellä sais ottaa kuvia, ja jos leikitään hurjaa ajatusleikkiä että jos itse joskus edes harkitsisin meneväni niin en kyllä uskaltais kameraa taskusta ottaa..
Tais pojat sitte löytää privattiaAjatusleikkinä se, että menisit jonnekin strippiluolaan on jo aivan liian hurja, mutta sen tiedän mistä hinnasta sulta vähenee vaatteita...Kukas sellasessa on ollu?Strippibaarista ei taideta saada mitään kuvia?![]()
![]()
Jos oisin kuullu että joku ois ehkä käyny ni oisin saattanu luulla ettei siellä sais ottaa kuvia, ja jos leikitään hurjaa ajatusleikkiä että jos itse joskus edes harkitsisin meneväni niin en kyllä uskaltais kameraa taskusta ottaa..![]()
Liikkui ja jopa nukkui!Mitä sitä strippibaarissa.... meillä oli yhteinen sauna missä lihaa liikkui etc.![]()
![]()
Se on kai ihan positiivistatossa kuvassa ei näy niitä strategisesti paikoteltuja jääpaloja![]()
Mä jään odottamaan mielenkiinnolla josko lisäkuvia jääpaloista ja strategisista paikoista löytyistossa kuvassa ei näy niitä strategisesti paikoteltuja jääpaloja![]()
Voiskohan NoFuel reilusti laittaa tämän PhotoBucketin sensuroiman kuvan näkyviin threadiinMä jään odottamaan mielenkiinnolla josko lisäkuvia jääpaloista ja strategisista paikoista löytyis![]()
Mitä mitä mitä. Strippibaarii ja privteshowta, nyt varsinki alko harmittaa et en lähteny mukaanAjatusleikkinä se, että menisit jonnekin strippiluolaan on jo aivan liian hurja, mutta sen tiedän mistä hinnasta sulta vähenee vaatteita...Kukas sellasessa on ollu?Strippibaarista ei taideta saada mitään kuvia?![]()
![]()
Jos oisin kuullu että joku ois ehkä käyny ni oisin saattanu luulla ettei siellä sais ottaa kuvia, ja jos leikitään hurjaa ajatusleikkiä että jos itse joskus edes harkitsisin meneväni niin en kyllä uskaltais kameraa taskusta ottaa..![]()
ORGin reissuilla saunassa on aina rippareita ja piipshöy. Lihaa näkyy ihan paljaaltaan ja kun juo tarpeeksi saunakaljaa, niin päässä sanoo PIIP! Helppoo.....Mitä mitä mitä. Strippibaarii ja privteshowta, nyt varsinki alko harmittaa et en lähteny mukaanAjatusleikkinä se, että menisit jonnekin strippiluolaan on jo aivan liian hurja, mutta sen tiedän mistä hinnasta sulta vähenee vaatteita...Kukas sellasessa on ollu?Strippibaarista ei taideta saada mitään kuvia?![]()
![]()
![]()
Holtsun "pommeja" odotellaan edelleen ...........Kröhöm..tuota...ööh....Hmmm... 85:stä ihmisestä 10 on julkaissut kuvansa... Vieläköhän on jotain "pommeja" odotettavissa?![]()
![]()
Ääh, noi "pommit" oli niin suutareita, etten tiiä viittinkö laittaa mitään... tai ehkä kuvat vanhan kaupungin kauniista torista ja rakennuksistaHoltsun "pommeja" odotellaan edelleen ...........Kröhöm..tuota...ööh....Hmmm... 85:stä ihmisestä 10 on julkaissut kuvansa... Vieläköhän on jotain "pommeja" odotettavissa?![]()
![]()
![]()