• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG Goes Tahko vol 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Muistaakseni tuota settiä laitettiin illalla Madmanin karvoihin, sitä menikö sitä ylä- vai alapäähän en osaa sanoa
biggrin.gif
Janin purkki se ainakin sillon oli kyseessä käsitykseni mukaan...
Sä oot ihan väärissä käsityksissä. Mun tupeeseen meni AnDyn vahaa, joka oli sellasessa neliskanttisessa sardiinipurkissa. Ja lähinnä tuolla loihdittiin päärskarvoihin keskijakaus, koska ravintolassa hädällä käydessä pyyhkiminen saattaa unohtua... ei tartu kakka karvoihin
tounge.gif

Pahoittelen syntynyttä mielikuvaa
biggrin.gif

lähinnä tuolla loihdittiin päärskarvoihin keskijakaus, koska ravintolassa hädällä käydessä pyyhkiminen saattaa unohtua... ei tartu kakka karvoihin
tounge.gif
... vai saunassa ?
Ootko nähny saunassa vessapaperia ensinkään?

Mutta olihan mulla asiaakin. Mulla on kadoksissa pitkät kalsarit. Semmoset mustat (tai tosi tummansiniset) fleece-tyyppiset pökät, joita silitellessä tuntuu kuin angorakania paijaisi. Ne siis hellii aivan ihanasti sääriä, joten tahtoisin ne takaisin. Lisäksi ne on aika lämpimätkin.
biggrin.gif

Mulla on kadoksissa muutama tunti lauantai-illalta. Matkashampoopakkaus, joka oli siellä kakka-saunan pesuhuoneessa ja lisäksi taisi jäädä kokonaan juomatta yksi six-pack olutta.

Mulla on kadoksissa muutama tunti lauantai-illalta. Matkashampoopakkaus, joka oli siellä kakka-saunan pesuhuoneessa ja lisäksi taisi jäädä kokonaan juomatta yksi six-pack olutta.
Noihin kadonneisiin tunteihin voi löytyä jotain apua täältä : - klik -
... eli et oo missannu mitäön.

Muiden juttujen kanssa vaikea kyl auttaa.
Tarjoilia kävi kysymässä sulta "eiks maistu enää ??" etkä vaivaitunu edes avamaan silmiäs saati vastaamaan.
biggrin.gif
sixpacin kanssa on varmaan vastaus "olutta ja mennyttä"

HUOM: Mökki ykkösestä siitä kuivaustellingiltä on jonkun mukaan vahingossa lähteneet seuraavassa kuvassa emännän räpylöissä oleva Boycotin rukkaset. Jos näyttävät tutuilta niin ilmotelkaa.

Meillä taitaa olla kans jotkut sieltä löytyneet vaihtarit...

Tässä kuvassa näkyy hanskat...
Mulla on todennäköisesti kuvan hanskat, koko on L?? Jos jollakin on ylimääräiset ehkä saman näköiset hanskat saa ilmotella.
Niin vahvasti tuli vissiin nollattua pääkoppa etten enää muista millaset hanskat mulla oli mukana..
nixweiss.gif
Alkaa onneks jo olotila helpottaa..
Olisko mahollista saada kuvaa ko hanskoista? En muista mitä kokoo ne on. Tuskin ihan pienet koska mun rannesuojien pitäis mahtuu sinne sisälle
smile_org.gif
Mut ei kuitenkaa mitkää superjätit.

Onko mitää muistikuvaa mistä oot ne poiminu matkaan? Hirtin ne omani siihen olohuoneessa olleeseen kuivaustelineeseen.. Eli joko ne on poimittu sieltä tai hanskat on yön villissä menossa tipahdellu lattialle.

Ne hanskat mitkä mä otin matkaan on paljo hianommat ku ne mitkä hukkasin, niis on lapaset ulkopuolel ja sormikkaat sisäl.
Kuvaa missä sul on ne kädessä kateltuani oon n. 99 prosenttisen varma et ne on samat. Muistaakseni poimin ne olohuoneesta lattialta mun takin lähettyviltä.
Ne hanskat mitkä sulla on vois olla kuvauksen mukaan mun, jos ne on vielä musta/harmaat tai jotain sinne päin..
confused_orig.gif
Mites suoritetaan vaihto??

Mun kassista löyty Wellaflexin men hiusvahaa. Tai siis mökistä sen joku löysi ja yritin etsiä omistajaa jo pihalla, muttei sellaista ilmestynyt. Eli varmaan joku, joka aiemmin jo lähti (Jani)?

Voi hakea jos purkilla on tunnearvoa, tai voin tuoda joskus kun jonnekin päin liikun. En postita.
tounge.gif
Taitaa olla mun, ainakin sellasen hukkasin! Ei oo tunnearvoa joten saat pitää, jos keksit käyttöä..
biggrin.gif

HUOM: Mökki ykkösestä siitä kuivaustellingiltä on jonkun mukaan vahingossa lähteneet seuraavassa kuvassa emännän räpylöissä oleva Boycotin rukkaset. Jos näyttävät tutuilta niin ilmotelkaa.

Meillä taitaa olla kans jotkut sieltä löytyneet vaihtarit...

Tässä kuvassa näkyy hanskat...
Mulla on todennäköisesti kuvan hanskat, koko on L?? Jos jollakin on ylimääräiset ehkä saman näköiset hanskat saa ilmotella.
Niin vahvasti tuli vissiin nollattua pääkoppa etten enää muista millaset hanskat mulla oli mukana..
nixweiss.gif
Alkaa onneks jo olotila helpottaa..
Olisko mahollista saada kuvaa ko hanskoista? En muista mitä kokoo ne on. Tuskin ihan pienet koska mun rannesuojien pitäis mahtuu sinne sisälle
smile_org.gif
Mut ei kuitenkaa mitkää superjätit.

Onko mitää muistikuvaa mistä oot ne poiminu matkaan? Hirtin ne omani siihen olohuoneessa olleeseen kuivaustelineeseen.. Eli joko ne on poimittu sieltä tai hanskat on yön villissä menossa tipahdellu lattialle.

Ne hanskat mitkä mä otin matkaan on paljo hianommat ku ne mitkä hukkasin, niis on lapaset ulkopuolel ja sormikkaat sisäl.
Kuvaa missä sul on ne kädessä kateltuani oon n. 99 prosenttisen varma et ne on samat. Muistaakseni poimin ne olohuoneesta lattialta mun takin lähettyviltä.
Ne hanskat mitkä sulla on vois olla kuvauksen mukaan mun, jos ne on vielä musta/harmaat tai jotain sinne päin..
confused_orig.gif
Mites suoritetaan vaihto??
Mun puolesta ei ainakaa oo kiirettä joten katotaa jossain vaihees. Turha varmaan alkaa postitella tmv ellei sul oo mitään hengenhätää
smile_org.gif

Taitaa olla mun, ainakin sellasen hukkasin! Ei oo tunnearvoa joten saat pitää, jos keksit käyttöä..
biggrin.gif
Toki. Mä voin tehdä meille kotiin sellaisen hyllyn, mihin keräilen kaikki miesten hukkuneet tavarat... Käyttäköön yövieraat niitä sitten jos eivät omiaan muistaneet tuoda mukanaan.
biggrin.gif
Kiitän lahjoituksesta tälle orastavalle keräilykokoelmalle.
tounge.gif

Tai sit heitän sen vaan sulle seuraavassa miitissä...

biggrin.gif
Toki. Mä voin tehdä meille kotiin sellaisen hyllyn, mihin keräilen kaikki miesten hukkuneet tavarat... Käyttäköön yövieraat niitä sitten jos eivät omiaan muistaneet tuoda mukanaan.
biggrin.gif
tounge.gif

Tai sit rupeet karvataiteilijaks. Kai sillä vahalla muitakin lyhyitä karvoja voi muotoilla ku vaan hiuksia
cool.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
tounge.gif

Tai sit rupeet karvataiteilijaks. Kai sillä vahalla muitakin lyhyitä karvoja voi muotoilla ku vaan hiuksia  
cool.gif
Jos ei oo, mitä taiteilla?
idea3.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
tounge.gif

cool.gif
Loistoidea, pitääkin ruveta kasvattamaan...
biggrin.gif

Back