• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG Goes Tahko vol 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vaatii aikaisen heräämisen lauantaina, että ehtii harrastaa krossia, kaittausta ja alamäkeä ennen pehkubaaria
smile_org.gif
. Mulla on leijan mukaanotto vielä harkinnassa.
Mikäs leija sulla on? Mulla on tollanen 5,4m2 Advancen Offroad. Aika kankee ja pieni, enkä oikeen oo vielä saanu jutun jujusta kiinni kun en ole uskaltautunut kovaan tuuleen. Harjoituskerratkin voi laskea yhden käden sormilla. Ota vaan leija mukaan, ei se paljoa tilaa vie, mutta voi sopivan kelin sattuessa olla hyvä backuppi jossei muuta
smile_org.gif
Mulla on 14-neliöinen pumpattava, joka on jäällä aika hankala monessakin suhteessa. Kokeilin viime talvena Offroadin tyyppistä ja se on ehdottomasti parempi. Mä taidan ottaa vain parineliöisen harjoitusleijan, niin on useammalle ajankulua, jos lähdetään lennättämään.

(MadMan @ ) sanoi:
Mikäs leija sulla on? Mulla on tollanen 5,4m2 Advancen Offroad. Aika kankee ja pieni, enkä oikeen oo vielä saanu jutun jujusta kiinni kun en ole uskaltautunut kovaan tuuleen. Harjoituskerratkin voi laskea yhden käden sormilla. Ota vaan leija mukaan, ei se paljoa tilaa vie, mutta voi sopivan kelin sattuessa olla hyvä backuppi jossei muuta
smile_org.gif
Mulla on 14-neliöinen pumpattava, joka on jäällä aika hankala monessakin suhteessa. Kokeilin viime talvena Offroadin tyyppistä ja se on ehdottomasti parempi. Mä taidan ottaa vain parineliöisen harjoitusleijan, niin on useammalle ajankulua, jos lähdetään lennättämään.
No joo, ymmärrän kyllä, että pumpattavaa ei tee mieli ottaa mukaan. Mut jos uskallat antaa harjoitusleijan aloittelijoiden käsiin, niin vois kuvitella et porukalla ois innostusta kokeilla
smile_org.gif

No joo, ymmärrän kyllä, että pumpattavaa ei tee mieli ottaa mukaan. Mut jos uskallat antaa harjoitusleijan aloittelijoiden käsiin, niin vois kuvitella et porukalla ois innostusta kokeilla
smile_org.gif
Ehkä tuo "pari neliötä" oli vähän yläkanttiin. Sen kyllä uskaltaa antaa kenen tahansa käsiin, eikä tarvitse laittaa edes kypärää päähän
biggrin.gif
. Mutta sillä saa ehkä jonkinlaisen kuvan siitä, miten isompaa leijaa ohjataan.

Joo, tuo leijajuttu kuulostaa/näyttää helkkarin mielenkiintoiselta....voisi kokeilla jos harzalla on joku iisi treenivarjo..

Joo, tuo leijajuttu kuulostaa/näyttää helkkarin mielenkiintoiselta....voisi kokeilla jos harzalla on joku iisi treenivarjo..
Ei ne oo varjoja, ne on leijoja. Mä otan kyllä varjoliitimenkin mukaan, saa sitäki kokeilla
biggrin.gif
Neliöitä vaatimattomat 26, mut kyllä silläkin alkuun pääsee
tounge.gif

Ja kyllä jos oikeesti kiinnostusta löytyy, niin maakäsitellä saa, ilmaan ei pääse
biggrin.gif

Ihan vain infoa... kattokos kukaan eilen poliisi teeveetä?...

Ne kuvaa tänä viikonloppuna tahkon seudun poliisien touhuja.. Poijaat ja tytöt, me ollaan koht kuuluisia
biggrin.gif
biggrin.gif

Juttu on levinny et ollaan tulossa, virkavalta on näemmä varautunut.
biggrin.gif

Hengissä kotona... (Ollu jo tunnin...
lookaround_orig.gif
)

Kiitos kaikille!
Kyllä täytyy pikkuhiljaa tunnustaa että ollaan tulossa vanhaks
tounge.gif

Vai pitäskö vaan puhua ihan omasta puolesta vaan
biggrin.gif

Ai nii, se siivouslasku tulee ihan kohta.

ghostface.gif

Loppuihan se viikonloppu vihdoinkin - maksasta kuuluu ihme ääniä
sad_orig.gif

Kauheen hyvin me vedettiin kyllä - ja siitä laskettelusta tuli varmaan paikat näin kipeeks.
Kiitoksia taas kaikille oikein mukavasta seurasta, ja hyvästä ruuasta spesiiali tänkisit AnDy & Jassu
smile_org.gif

Matkasuralle kanssa iso kiitos - vaikka toi takasin tulo oli aika hiljasta...
Ps löyty siitä turkulaisesta se stoppi nappula
wink.gif

niin ja Anteeks taas...

miten voi väsyttää näin kovasti...
eek.gif

taas tutustu uusiin naamoihin....
thumbs-up.gif

laskettelu oli kivaa näin ensikertalaisen silmin vaikka jalat oli ihan kaput tunti neljänkymmenen minuutin jälkeen....ja väsy kova....

kelkkailukin oli nastaa...aika jäistä oli vedellä.
ja jäällä oli sohjosta ja vodaa paikotellen......

nii ja tuli livenä nähtyy virve rosti ja menneisyyden vangit....

reissu kokonaisuudessaan tosi kiva...erityis kiitos kokeille ja annepiille kyydistä......
bowdown.gif

Olihan taas retki, josta ei jälkipolville kauheasti ole kerrottavaa...

Muutama meiningin mukainen foto löytyy : - klik -

Kuvatekstejä saadaan varmaan kehiin kun vaiheessa saan läppärini fiksattua
biggrin.gif
Ei muutakuin taas kerran "kiitos ja anteeksi"
smile_org.gif

Olihan reissu. Täälläkin kotona (pissataukojen ja Kouvolan kautta), paikat kipeenä (pitäis kai urheilla useammin?) - mut kivaa oli. Kuvia sit joskus sensuroinnin jälkeen... Nyt saunaan.
smile_org.gif

Erityiskiitos kokeille ja safkakimppajärjestelylle, loistavaa.

Ja yleinen Kiitos ja Anteeksi.

Back