• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG Goes Tahko vol 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä olisin kiinnostunut kokeilemaan kelkkailua kun sitä(kään) en oo koskaan tehnyt. Varsinkin jos saadaan sopuhintainen tarjous muutaman tunnin ajosta.

Kyllähän mäki voisin kelkkailemaan lähteä, ellei se ihan hirveitä maksa. Kun ois vissiin suht. vauhdikasta ajoseuraakin tarjolla niin ei tarvis nysvätä. varsinkin ku mä en tod. oo mikään kelkkakuningas
biggrin.gif

Maksettu.

Ja tuosta kelkkojen hinnasta, halvimmat kelkat about 100euron pintaan, tehokkaammat noin 200e.. riippuu täysin kuinka kauan pitää...

bawling.gif
eilen tuli työnantajalta soitto et joudun olemaan maaliskuun joka ainoa viikonloppu töissä, plus viikot....ei tuu mitään

Noniin. Tarjous tuli.

10 kpl Polariksen 550cc SuperSport kelkkoja. La 3.3. klo 12-15.
100€ + Polttoaineet kulutuksen mukaan/ kelkka.
Promilleraja ehdoton 0%.
BlueWhite

Montaks otetaan?

Noniin. Tarjous tuli.

Promilleraja ehdoton 0%.
BlueWhite

Montaks otetaan?
jos kelkkaan tulee kaks henkee onks se sit 50 e per nuppi...vai onks ne vaa yhelle hengelle....jos siin on kert 3 tuntii aikaa ajaa...ni sillon vois hyvinki olla välilä kyytiläisenä ja päästä puolet halvemmalla....
idea3.gif

Noniin. Tarjous tuli.

Promilleraja ehdoton 0%.
BlueWhite

Montaks otetaan?
jos kelkkaan tulee kaks henkee onks se sit 50 e per nuppi...vai onks ne vaa yhelle hengelle....jos siin on kert 3 tuntii aikaa ajaa...ni sillon vois hyvinki olla välilä kyytiläisenä ja päästä puolet halvemmalla....
idea3.gif
Ei mee ihan noin... Kyytiläisestä tulee myös joku lisämaksu... veikkaisin 50€ tms?

Noniin. Tarjous tuli.

Promilleraja ehdoton 0%.
BlueWhite

Montaks otetaan?
idea3.gif
Ei mee ihan noin... Kyytiläisestä tulee myös joku lisämaksu... veikkaisin 50€ tms?
siel oli kans tämmönen tarjolla...tahkon kierros:max 2 tuntia tai 25 km...5-50 kelkkaa...2hlö /kelkka 80e tai 1 henkilö/kelkka 110e ...siin ei puhuttu mitää bensoista...
nixweiss.gif

mut tos sun saamas tarjoukses ois 3 tuntii aikaa ajaa ...ymmärsinkö oikein....?

moneltas perjantaina sen mökin saa?
Kauhee kiire sulla
biggrin.gif
Emmä vaan muista. Täytyy selvittää...
nii mul aina
biggrin.gif
no ku mä haluisin varata perjantaiks skimbaus opetusta....ni et tietäis vähän suunnitella aikatauluja...
wink.gif
Me voidaan kimpassa tyrkkää sulle vauhtia mäen päältä ihan kohtuuhinnalla
biggrin.gif
nyt alkaa olee oikee asenne..
biggrin.gif

moneltas perjantaina sen mökin saa?
Kauhee kiire sulla
biggrin.gif
Emmä vaan muista. Täytyy selvittää...
nii mul aina
biggrin.gif
no ku mä haluisin varata perjantaiks skimbaus opetusta....ni et tietäis vähän suunnitella aikatauluja...
wink.gif
Me voidaan kimpassa tyrkkää sulle vauhtia mäen päältä ihan kohtuuhinnalla
biggrin.gif
toi oli nyt sit ihan arvattavissa
biggrin.gif
en mää noin helpoo oo...te kyl saatte mulle maksaa siitä jos meinaatte tyrkkästä mut rotkoon...
wink.gif

Back