• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG Goes Tahko vol 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Sumppa

Kirkkonummella kaikki on toisin...
tahko.jpg

NYT SE ALKAA!

Nimittäin ilmoittautuminen talven 2007 hurjimpaan reissuun!
Legendaarinen .ORG! Goes Tahko on tapahtuma mitä ei vaan voi missata!

Toimi nopeasti, paikkoja vain 28!

Ajankohta: 2.-4.3.2007
Paikka: Tahkovuori, Nilsiä
Hinta: Motorg ry:n jäsen 55€, ei jäsen 65€

Hinta sisältää majoituksen ja aamupalat la ja su ravintola Wanhalla Maatilalla, joka sijaitsee mökkien välittömässä läheisyydessä. Lisätietoja mökeistä alla olevissa linkeissä. Mökit ovat naapurimökkejä, joten koko porukka voi juhlia kätevästi kimpassa
wink.gif

Mökki A *Harjula*: 14 hlöä
Mökki B *Kumpula*: 14 hlöä

*TAHKO*

Ilmoittautuminen 31.1.2007 mennessä, joka on myös maksun eräpäivä. Maksamaton paikka vapautuu yleiseen jakoon 1.2.2007.

*ILMOITTAUTUMINEN*

Maksun tiedot:
Tilinumero: 800012-71157555
Eräpäivä: 31.1.2007
Viestikohtaan: Tahko 2007 ja .ORG! Nick. MotOrg ry:n jäseniltä jäsenumero

missä ilmottaudutaan - *ilmottautuminen* linkki ei vie mihinkään
sad_orig.gif

Mutta muuten Mukana Minä JA RIMMON
062802jumpie_prv.gif

No mikäs siinä, tää on sit jo toinen tahkon keikka tänä keväänä ja viikkoa aikaisemmin luvassa reissua åreen...
tounge.gif

Tulis nyt vaan sitä luntakin vielä.

No niin no. Jos maksat mulle matkan Puolasta Tahkolle 2. päivä niin joo, tulen kyllä mieluusti!
smile_org.gif

Se on kato ihan valintakysymys että haluaako mut sinne.
wink.gif
Tottakai sut sinne haluttais ja mielellänihän minä .... mut eipä taida olla enää budjetissa venymä varaa ....
smile_org.gif

No niin no. Jos maksat mulle matkan Puolasta Tahkolle 2. päivä niin joo, tulen kyllä mieluusti!
smile_org.gif

Se on kato ihan valintakysymys että haluaako mut sinne.
wink.gif
Tottakai sut sinne haluttais ja mielellänihän minä .... mut eipä taida olla enää budjetissa venymä varaa ....
smile_org.gif
En ihmettele - eikös tästä just puhuttu että kun on liikaa polttopuita ja liian hyvät naapurisuhteet...
tounge.gif

Ja ehtiihän sitä kato sitte muitaki reissuja, nyt on mulla sauma olla oikein ulkomailla niin pitäähän se käyttää!
biggrin.gif

Minäkin ilmoittauduin.

Mites sinne kuljetaan? Kun ei tuota lunta tule kuitenkaan, niin tästä tulee varmaan ekat kokontumisajot..
tounge.gif

Oijoi, mökeissä oikein puusaunat
biggrin.gif
Pitääköhän ottaa moottorisaha matkaan et saadaan tarpeeks polttopuita
smile_org.gif

Back