• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Goes Tahko vol 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Sumppa

Kirkkonummella kaikki on toisin...
Eli talvella lähdetään taas "skimbailemaan" ja perinteitä kunnioittaen Tahkolle.

Ajankohta olisi maaliskuun aikana. Ihan saatavilla olevien mökkien mukaan. Selviää sitten myöhemmin. Ja viikonloppureissu siis kyseessä (pe-su).

Nyt kartoitamme alustavasti kiinnostusta ko. reissua kohtaan.
Alle nimiä ketkä olisivat lähdössä. Kysynnän mukaan varaamme sitten oikean kokoisia mestoja.

Jos jollain oli suhteita tuonne Tahkon mökkipuoleen (aleja, aleja) niin yhteyttä allekirjoittaneeseen. Kiits.

Minä
smile_org.gif

Minä + eukko oltais lähdössä kunhan vaan päivä sopii kalenteriin
smile_org.gif

Eli talvella lähdetään taas "skimbailemaan" ja perinteitä kunnioittaen Tahkolle.

Ajankohta olisi maaliskuun aikana. Ihan saatavilla olevien mökkien mukaan. Selviää sitten myöhemmin. Ja viikonloppureissu siis kyseessä (pe-su).

Nyt kartoitamme alustavasti kiinnostusta ko. reissua kohtaan.
Alle nimiä ketkä olisivat lähdössä. Kysynnän mukaan varaamme sitten oikean kokoisia mestoja.

Jos jollain oli suhteita tuonne Tahkon mökkipuoleen (aleja, aleja) niin yhteyttä allekirjoittaneeseen. Kiits.
Ehh... http://www.alpresor.se/sista//Sista_platserna_FI.pdf
Ja Alppien jälkeen ei Suomen mäet tunnu enää miltään.
cool.gif

Ja Alppien jälkeen ei Suomen mäet tunnu enää miltään.  
cool.gif
Mutta Pehku-baarin afterski varmasti tuntuu. Ja sinnehän pääsee totuttuun tapaan vaikka lumikissan kyydillä...
biggrin.gif
Tietenkin silti monot jalassa ja sukset mukana, amatöörit menee rinteen päälle hissillä.
033102bebe_1_prv.gif

Niin joo, mukana jos maaliskuussa mennään.

Skimbahousut ei enää mahdu jalkaan... saakeli, mutta väliäkö hällä, mä oon messissä.

Tossa olisi paritalo kokonaan vapaana, 09-11.03-06
Hintaa 500kpl, 6+3. Eli tonnin tekisi 12-18 hlöä.

Tuomelat 4 ja 5

Miinuksena esittelyn mukaan että naapurista voi kuulua ääniä...  
biggrin.gif
Jos olisi meillä vain toinen puoli paritalosta, en haluaisi asua seinän takana...
biggrin.gif

Skimbahousut ei enää mahdu jalkaan... saakeli, mutta väliäkö hällä, mä oon messissä.
Ajoasu sitten päälle...
Gore-asu on loistava skimba-asu, ja nahka-asulla teet varman vaikutuksen(kunhan vielä muistat koppalakin...
biggrin.gif
)

Varma ehkä minun osaltani. Katsotaan, mikä on tilanne töitten suhteen maaliskuussa. Tammikuussa on enemmän tietoa talvilomasta.

Mukanassa ?

Mulla näyttää olevan maaliskuussa jo 3 viikonloppua varattuna, jos aikataulu suosii, niin siinä tapauksessa mukana.

Kuun alussa tilaa kalenterissa.

Back