Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
*) Kummuille laaksoon mäkeen...Tääkin tulee messiin! Kiitos Kaitsulle järkkäilystä!![]()
Ja lauantaina mäkeen!
Meillä on tuollainen Boomblaster jos se veisi vähemmän ehkä tilaa autossa?? (Niin mikä rauhallinen mökkiOliko joku jo huolehtimassa musiikista, vai nappaanko vahvistin/kajarikombon mukaan?
sanoi:Lauantaiyönä on myös lupa olla tunnin katko muistikuvissa. Linkki II
Ja paluumatkan kuskeille ajokunnonajotukseen...sanoi:Lauantaiyönä on myös lupa olla tunnin katko muistikuvissa. Linkki II
Hyvä muistutus niille, jotka tekevät su paluuta yleisillä.
Ai tekemistä.Pitäisköhän keksiä vielä jotain järkevää tekemistäkin tuonne. Vai luottaa ajopuuteoriaan ja toivoa parasta.![]()
Ei.Jos johonkin mökkiin moista ihanuutta halutaan, niin mä voinen sumplia singstar-kaluston mukaan jollain keinoa.
sanoi:Toisaalta taas... Kaikkien mielenrauhan kannalta voi olla parempi jos karaoke lauletaan baarissa...![]()
Ollaan eri mökeissä joten hyvä ideaJos johonkin mökkiin moista ihanuutta halutaan, niin mä voinen sumplia singstar-kaluston mukaan jollain keinoa. Tää tosin mielellään vaatii sit jonkun äänilähteen mukaan, semmosta ei oo tarjolla.
Mutta jos joku muutenkin poppilaitteita on mukana kantamassa niin mä toimitan kyllä matkaan määrän X erinäkösiä liitäntämedioita.
Mut tää tosiaan ois hyvä saada tietoon vielä tän päivän aikana, oma kyyti lähtee senverta matkanpäästä etten rupee junaan kantamaan konsolilaatikkoa enää muiden rojujen lisäks, pitää siis sumplia johonkin kyytiin vielä tänään illalla/huomenaamulla.
Toisaalta taas... Kaikkien mielenrauhan kannalta voi olla parempi jos karaoke lauletaan baarissa...Mutta jos nyt joku kokee että tää ois ns. hyvä idea niin sumplin mukaan.![]()
Etkai sä tosissaan luule että mä omaan mökkiin moisen setupin virittäisin?!Ollaan eri mökeissä joten hyvä ideaTai sitten ei.![]()
Jos veisataan ne aikuiset naiset ja tsingis khanit ihan siellä rinnebaarien karaokessa.![]()
Samat sanat! Mökeissä raikukoon vain kuorsaus ja oksentamisen öyhke!Mun täytyy peesata Jassua tässä. Lauletaan ne karaoket mieluummin baarissa.
Ton öyhkeen voi hoitaa naapurimökissä.....Samat sanat! Mökeissä raikukoon vain kuorsaus ja oksentamisen öyhke!![]()
Tää oli siis lupaus, ettei ttuttu esitä kuuluisaa petomaani-showtaanSamat sanat! Mökeissä raikukoon vain kuorsaus ja oksentamisen öyhke!Mun täytyy peesata Jassua tässä. Lauletaan ne karaoket mieluummin baarissa.![]()